اخبار داغ

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ در مجلس عنوان کرد؛

ساخت ۲ بیمارستان در شهر قزوین و الوند/ میزان سرانه درمانی استان مطلوب نیست

ساخت ۲ بیمارستان در شهر قزوین و الوند/ میزان سرانه درمانی استان مطلوب نیست
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس با بیان اینکه سرانه فضای درمانی استان قزوین پایین است گفت: توانستیم برای احداث بیمارستان 700 تختخوابی در قزوین ردیف بودجه‌ای در مجلس کسب کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داوود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با شاخص، با بیان اینکه در سال جاری مجلس بودجه مناسبی را برای اشتغال به ویژه برای مناطق روستایی درنظر گرفته است اظهار کرد: مجلس سعی کرده است تا مسیر تحقق هدف‌گذاری دولت به منظور ایجاد یک میلیون و ۳۰ هزار اشتغال را هموار سازد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی افزود: وظیفه مجلس تصویب قوانین و نظارت است و دولت باید برای اجرای برنامه‌ها به طور جدی اقدام کند و به هدف‌ها جامه عمل بپوشاند تا مشکلات بیکاری و اشتغال در کشور مرتفع شود.

,

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس عنوان کرد: اگر خلاء‌های قانونی و یا قوانین دست و پاگیر در حوزه اشتغال و رونق تولید وجود داشته باشد، تلاش می‌کنیم که این موانع را حل کنیم.

,

محمدی بیان کرد: یکی از اقدامات مجلس در راستای ایجاد تحرک اقتصادی، تصویب قانون خروج از رکود و رفع موانع تولید است و کمیسیون ویژه‌ای تحت عنوان “کمیسیون اصل۴۴” را برای فعال شدن بخش خصوصی در نظر گرفتیم.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: به لحاظ بودجه‌ای هم تلاش کردیم که بودجه کافی در زمینه اشتغال و در اختیار دستگاه‌‎ها قرار دهیم که امیدواریم که دولت هم در مراحل اجرایی موانع پیش رو را بردارد تا این مشکلات حل شود.

,

وزارت بهداشت با مدیریت بهینه حوزه سلامت کشور را تقویت کند

, وزارت بهداشت با مدیریت بهینه حوزه سلامت کشور را تقویت کند,

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ در مجلس با اشاره به مشکلات حوزه سلامت به ویژه در مناطق حاشیه نشین قزوین ابراز کرد: ما بیشترین بودجه را امسال به بخش بهداشت و درمان اختصاص دادیم.

,

وی اضافه کرد: امسال ۷۵ هزار میلیارد تومان از بودجه کشور فقط صرف بهداشت و درمان می‌شود که مبلغ بسیار زیادی است درواقع هر آنچه که وزارت بهداشت و درمان درخواست کرد، مجلس در اختیار آن‌ها قرار داد.

,

محمدی با بیان اینکه اقدامات خوبی در حوزه بهداشت و سلامت صورت گرفته است عنوان کرد: وزارت بهداشت هم با این اعتباری که در اختیارش است باید با یک مدیریت بهینه بتواند حوزه سلامت کشور را تقویت کند.

,

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در بعضی از مناطق به ویژه بخش روستایی در حوزه سلامت و بهداشت کمبودهایی داریم که باید رفع شود.

,

این مسئول با اشاره به پایین بودن سرانه فضای درمانی استان قزوین اذعان داشت: با وجود اینکه امسال هیچ ردیف بودجه‌ای جدیدی اختصاص داده نمی‌شود اما خوشبختانه توانستیم برای احداث بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی در قزوین ردیف بودجه‌ای در مجلس کسب کنیم.

,

وی افزود: یک بیمارستان ۱۸۰ تختخوابی هم در شهر الوند احداث می‌شود که حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است در شهرهای آبیک، محمدیه و بیدستان هم به کمک خیرین مراکز درمانی جدیدی ساخته خواهد شد.

,

محمدی در پایان تصریح کرد: به دنبال این هستیم که فضاهای درمانی را مقداری سامان دهیم و در مابقی شهرهای استان مانند شریف آباد، محمودآباد نمونه و اقبالیه هم پایگاه های درمانی را تقویت کنیم.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه