اخبار داغ

فرماندار بانه:

بیش از 3 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل مدرسه شاه حسینی بانه تخصیص یافت

بیش از 3 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل مدرسه شاه حسینی بانه تخصیص یافت
فرماندار بانه از تخصیص اعتبار دولتی 3 میلیارد و 500 میلیون ریالی برای اتمام پروژه مشارکتی و خیرساز شاه حسینی بانه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آرباباخبر، صبح امروز در دهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بانه که در محل سالن جلسات اداره آموزش و پرورش بانه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آرباباخبر،,


محمد فلاحی فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش  شهرستان بانه صبح امروز در دهمین جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان که در محل سالن جلسات اداره آموزش و پرورش بانه برگزار شد؛  از تختصیص اعتبار دولتی به میزان 350 میلیون تومان برای تکمیل پروژه مشارکتی مدرسه شاه حسینی بانه خبر داد.

,
,

.وی افزود: امسال مبلغ 1 میلیارد و 200 میلیون تومان از محل اعتبارات تملک دارایی برای اتمام این پروژه تعیین شد که 29 درصد آن تخصیص یافت.

,

فلاحی تصریح کرد:  با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و محدودیت منابع در آمدی کم همواره یک ششم اعتبارات محقق می شود که در خوش بینانه ترین حالت یک سوم این اعتبارات محقق می شود.

,

فرماندار بانه با اشاره به نقش آموزش و پرورش در نهادینه کردن فرهنگ در جامعه خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش نقش بسزایی در نهادینه کردن فرهنگ در جامعه دارد که می بایست به آن توجه کرد.

,

وی با بیان مشکلات امروز جامعه تصریح کرد: موضوع آب؛ محیط زیست؛ فرهنگ استفاده صحیح از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی از جمله مواردی است که آموزش و پرورش می باید در نهادینه کردن فرهنگ استفاده صحیح و اصولی از آنها تلاش کند.

مدیر آموزش و پرورش بانه: 20 کلاس درس برای استقرار پایه دوازدهم در بانه نیاز است

رضا خضری امروز هم در این جلسه با اشاره به کمبود فضاهای آموزشی در شهرستان بانه اظهار داشت: علی رغم اقدامات خوبی که طی چند سال اخیر در حوزه مدرسه سازی در شهرستان بانه انجام شده است باز هم با کمبود فضاهای آموزشی در بانه مواجه ایم.

,
,
, مدیر آموزش و پرورش بانه: 20 کلاس درس برای استقرار پایه دوازدهم در بانه نیاز است,
,
,

وی با بیان اینکه امسال نظام 6-3-3 در سیستم آموزشی با استقرار پایه دوازدهم کامل می شود افزود: امسال با استقرار پایه دوزارهم نیز مشکلات کمبود فضاهای آموزشی در بانه بیشتر می شود بطوریکه برای استقرار پایه دوازدهم در بانه 20 کلاس درس نیازاست.

,

خضری تصریح کرد: به همین منظور کمیته استقرار پایه دوازدهم در بانه تشکیل شده که در نظر گرفتن تمهیدات لازم برای حل مشکل فضای آموزشی از جمله رسالت های اصلی این کمیته خواهد بود.

,

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه در ادامه سخنان خود به برگزاری جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز  هم اشاره کرد و گفت:  بیستمین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز شهرستان بانه در دهه آخر فروردین ماه و به احتمال بسیار قوی بیستم فروردین ماه سال 97 برگزار می شود.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان بانه:  بیش از 80 درصد تعهد خیرین مدرسه ساز بانه محقق شد

,
,
, رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان بانه:  بیش از 80 درصد تعهد خیرین مدرسه ساز بانه محقق شد,

سردار خندانی صبح امروز هم در ادامه با اعلام این خبر اظهار داشت: خیرین مدرسه ساز شهرستان بانه در طول سال 95 و دو ماهه نخست سال 96  بالغ بر 30 میلیارد ریال در امر مدرسه سازی و احداث فضاهای آموزشی مشارکت کردند.

,

وی افزود: بر این اساس؛ بیش از 80 درصد تعهد خیرین بانه ای در امر مدرسه سازی است که در سال 95 متعهد شده بودند تحقق یافته است.

,

خندانی با بیان اینکه مدارس خیرساز روستاهای خواجه امیر و ساوان نیر بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند ابراز امیدواری کرد که این مدارس نیز برای بهار سال 97 به اتمام می رسد که با بهره برداری از این مدارس تعهد خیرین مدرسه ساز شهرستان بانه بطور 100 درصدی محقق خواهد شد.

,

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان بانه با اشاره به نزدیک شدن زمان برگزاری بیستمین جشنواره شهرستانی تجلیل از خیرین مدرسه ساز بانه گفت: این جشنواره فرصت مناسبی برای جلب مشارکت های مردمی و کمک های خیرین در امر مدرسه سازی و احداث فضاهای آموزشی جدید است.

,

وی همچنان مشکل کمبود فضاهای آموزشی در شهرستان بانه را از مشکلات اصلی این شهرستان در حوزه آموزش و پرورش برشمرد و گفت: شهرستان های بانه و مریوان بیشترین کمبود فضاهای آموزشی در استان کردستان را دارا هستند.

,

وی تصریح کرد: مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان بانه در طول 14 سال از عمر فعالیت خود اقدامات مناسبی در جذب کمک های مردمی و مشارکت خیرین در امر مدرسه سازی داشته است بطوریکه در کنار جلب مشارکت های خیرین مدرسه ساز برای احداث فضاهای آموزشی کمک های نقدی و غیر نقدی مردم برای کمک به مدارس را نیز در کارنامه خود دارد.

,

وی یادآور شد؛ شورای اسلامی و شهرداری دور گذشته بانه به ارزش بیش از 280 میلیون تومان به بحث آسفالت و بهسازی مدارس این شهر کمک کرده اند.

,

 

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه