اخبار داغ

صبح روز دوشنبه صورت گرفت؛

فرمانده جدید سپاه سنندج معرفی شد/سردار رجبی: مسئولین از مردم عقب مانده‌اند

فرمانده جدید سپاه سنندج معرفی شد/سردار رجبی: مسئولین از مردم عقب مانده‌اند
فرمانده جدید سپاه سنندج، صبح روز دوشنبه با حضور فرمانده سپاه کُردستان و جمعی از مسئولین معرفی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نوای آبیدر، فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج صبح روز دوشنبه 30 بهمن ماه با حضور فرمانده سپاه کُردستان، امام جمعه شهر سنندج، فرماندار سنندج و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولین دولتی معرفی و منصوب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نوای آبیدر,

 

,

سردار سرتیپ دوم پاسدار " محمد حسین رجبی" فرمانده سپاه کُردستان در این مراسم ضمن تسلیت حادثه سقوط هواپیمای مسافربری آسمان، گفت: فلسفه وجودی سپاه خدمت به رمدم در کشور است و در این مسیر توانسته‌ایم گام‌های موفق و خوبی برداریم.

,

 

,

وی با اشاره به ماموریت اصلی سپاه، تصریک کرد: تامین امنیت پایدار مردمی و تداوم آن جزو برنامه‌های اصلی و اولویت دار سپاه بوده که در این مسیر با تمام توان گام بر میداریم.

,

 

,

فرمانده سپاه کُردستان افزود: حضور موثر در برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، کمک به دولت، محرومیت زدایی و توسعه نیز از دیگر برنامه‌های سپاه و بسیج است.

,

 

,

سردار رجبی فرمانده سپاه کُردستان

, سردار رجبی فرمانده سپاه کُردستان,

 

,

سردار رجبی خطاب به فرمانده جدید سپاه سنندج گفت: رویکرد خدامحوری، معنویت و تلاش در خدمت به مردم و توسعه استان و شهرستان باید در اولویت کاری شما باشد.

,

 

,

وی تاکید کرد: همه مسئولین به ویژه مسئولین سپاه باید با کلام و روی خوش با مردم سخن گبویند چرا که این یکی از توصیه‌های دین مبین اسلام است.

,

 

,

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر با گلایه از برخی از کم کاری ‌های موجود، عنوان کرد: مسئولین در بسیاری از جهات از مردم عقب مانده‌اند چرا که با وجود کارهای صورت گرفته، در امر پیشگیری از ورود آسیب‌ها اقدامات جدی‌تری نیازمندیم.

,

 

,

سردار رجبی خطاب به مسئولین تاکید کرد: خوب خدمت کردن دشمن را نا امید می‌کند و لازم است در عملکردهایمان بازبینی و بازتعریف داشته باشیم.

,

 

,

فرمانده سپاه کُردستان گفت: به وضعیت فعلی شهرستان سنندج راضی نیستم و فرمانده جدید باید با تلاش شبانه روزی وضعیت موجود را بهبود بخشد.

,

 

,

وی با اشاره به برگزاری کنگره بزرگ 5400 شهید استان کُردستان در سال 97 در شهر سنندج، گفت: لازم است فرمانده سپاه سنندج با کمک تمامی مسئولین و ادارات در راستای عالی برگزار کردن این کنگره در سطح ملی و بین المللی گام بردارند.

,

 

,

شهر سنندج دارای بزرگترین جامعه بزرگ بسیجیان کُردستان است

,

سرهنگ پاسدار " سیدعیسی رحیمی زاده" فرمانده سابق سپاه سنندج در این مراسم با تشکر از سپردن مسئولین 16 ماهه مدیریت در این سپا، گفت: سگاه سنندج با 62 رده و جمعیت 135 هزار بسیجی ، بزرگترین ناحیه بسیج استان کُردستان محسوب می‎شود.

,

 

,

وی افزود: سپاه سنندج در زمان مدیریت بنده بعنوان رده برتر در جشنواره مالک اشتر سال 95 معرفی گردید.

,

 

,

رحیمی زاده اظهار کرد: در طرح پیشگیری از آسیب‌‎های اجتماعی سپاه سنندج طرح کرامت 2 را در محلات حاشیه نشین شهر اجرایی کرده است.

,

 

,

با مسایل شهرستان سنندج آشنایی کامل دارم

,

سرهنگ پاسدار "حسن عسگری" فرمانده جدید سپاه سنندج در این مراسم ضمن آروزی موفقیت برای رحیمی زاده، گفت: مسئولیت امانتی از جانب خداوند است که چند روزی در این دنیا به فردی سپرده می‌شود که باید از آن در راستای خدمت رسانی به مردم استفاده کند.

,

 

,

وی اظهار کرد: در گذشته و به مدت 10 سال در شهر سنندج توفیق خدمت رسانی به مردم شریف این شهر را داشته‌ام و با مسایل شهرستان آشنایی دارم.

,

 

,

سرهنگ عسگری، فرمانده جدید سپاه سنندج

, سرهنگ عسگری، فرمانده جدید سپاه سنندج,

 

,

فرمانده جدید سپاه سنندج تصریح کرد: دست یاری و نیاز به سمت تمامی مسئولین، نخبگان و بسیجیان در پیشبرد اهداف دراز می‌کنم.

,

 

,

کنگره 5400 شهید را باشکوه برگزار می‌کنیم

,

"محمد ابراهیم زارعی" فرماندار شهرستان سنندج نیز در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات سرهنگ رحیمی زاده، گفت: ایشان همواره در شورای تامین و مراودات کاری و اداری روحیه‌ای تعاملی و خوب داشتند.

,

 

,

وی اظهار کرد: سپاه سنندج و بسیجیان این شهر همواره به خلوص نیت پای کار بوده‌اند  و در برنامه‌ها یاریگر ما بوده‌اند.

,

 

,

محمد ابراهیم زارعی، فرماندار سنندج

, محمد ابراهیم زارعی، فرماندار سنندج,

 

,

فرماندار سنندج افزود: حرکت در راستای برنامه‌های آتی و برگزاری کنگره 5400 شهید نیز از برنامه‌های اولویت دار ما در سال جدید است چرا که راه شهدا باید همواره در جامعه روشن باشد.

,

 

,

در این مراسم، سردار رجبی با اهدای حکمی از زحمات سرهنگ عیسی رحیمی زاده، فرمانده سابق سپاه سنندج تقدر و تشکر کرد.

,

 

,

سرهنگ رحیمی زاده، تودیع

, سرهنگ رحیمی زاده، تودیع,

 

,

همچنین طی حکمی از سوی سرلشگر جعفری، فرمانده کل سپاه، سرهنگ "حسن عسگری" به عنوان فرمانده جدید سپاه سنندج معرفی شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه