اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب:

کمک به بازسازی و توسعه عتبات عالیات از افتخارات مردم میاندوآب است

کمک به بازسازی و توسعه عتبات عالیات از افتخارات مردم میاندوآب است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: اهدای 100 تخته فرش به عتبات عالیات و کمک به امر توسعه و بازسازی عتبات از افتخارات مردم میاندوآب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار جواد مولودی در گفت و گو با زرین خبر با تقدیر از کمک های مردمی و احیا ۱۰۰ تخته فرش به عتبات عالیات توسط مردم میاندوآب، اظهار کرد: این کمک های مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه و شهید پرور میاندوآب و پیرو و دوستدار امامت و ولایت جای تقدیر و تشکر را دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: در بررسی ها، شاهد بودیم که اقشار مختلف مردم و بسیجیان در پایگاه های مقاومت و…. برای کمک به عتبات عالیات، سر از پا نمی شناختند.

,

وی با اشاره به اهدای ۱۰۰ تخته فرش توسط مردم میاندوآب به عتبات عالیات، گفت: این فرش ها جز یادگاران مردم میاندوآب در عتبات عالیات بوده و افتخاری برای مردم این شهر است.

,

مولودی با بیان اینکه فرصت خدمت به عتبات عالیات، فرصت استثنایی است، تصریح کرد: باید از این فرصت استفاده کرد و هر کس به وسع و توان خود به عتبات کمک کند.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه توفیق داریم تا در ستاد بازسازی عتبات عالیات به ریاست امام جمعه حضور داریم، افزود: در این زمینه نیز به وظیفه خود عمل کرده و می کنیم و بسیجیان نیز کمک های خود را در کنار اقشار مختلف مردم برای بازسازی عتبات عالیات به ستاد اهدا می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه