اخبار داغ

شهردار شهرگلستان:

ناوگان موتوری پس از طی مراحل قانونی نوسازی می‌شود

ناوگان موتوری پس از طی مراحل قانونی نوسازی می‌شود
شهردار شهرگلستان گفت: ناوگان موتوری مجموعه مدیریت شهری گلستان پس از طی شدن مراحل قانونی به شکل صددرصدی نوسازی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا عرب شهردار شهرگلستان در گفت‌وگو با خبرنگار بهارستانه با اشاره به نوسازی ناوگان موتوری شهرداری، اظهار داشت: این اقدام شهرداری شهرگلستان در راستای حفظ محیط زیست شهری و همچنین کاهش هزینه‌های اضافی به زودی به عنوان خدمت جهادی دیگری انجام می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه, بهارستانه,

وی در رابطه با مشکلاتی که فرسوده بودن ناوگان موتوری شهرداری شهرگلستان، ایجاد می نماید، گفت: فرسوده بودن و قدمت زیاد این تجهیزات سبب می شود تا بهره‌وری سازمانی تحت الشعاع قرار گیرد که همین امر نوسازی و خریداری ماشین آلات را در الویت می گذارد.

,

علیرضا عرب در ادامه باتاکید بر اهمیت خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان، عنوان داشت: تجهیز و نوسازی ناوگان موتوری جزو تحولات اساسی در سطح شهرگلستان به حساب می آید، چراکه علاوه‌بر افزایش سرعت و کیفیت خدمات، سبب بهبود عملکرد این شهرداری و همچنین افزایش رضایتمندی شهروندان می شود.

,

وی همچنین به هزینه بالای نگهداری از خودروهای فرسوده اشاره کرد و گفت: باتوجه به هزینه‌های بالای نگهداری خودروهای فرسوده بالای 10 تا 15 سال، ناوگان موتوری فعلی شهرداری شهرگلستان از لحاظ اقتصادی به صرفه نمی باشد و سالانه هزینه بسیار بالایی صرف این امر می شو.

,

شهردار شهرگلستان در پایان باتوجه به اینکه نوسازی ناوگان موتوری شهردار شهرگلستان به شکل صددرصدی درحال انجام است، خاطرنشان کرد:شهرداری گلستان در یک اقدام جهادی در راستای نوسازی ناوگان موتوری خود، نسبت به واگذاری خودروهای فرسوده از طریق مزایده عمومی و همچنین نوسازی صددرصدی آ‌ن‌ها اقدام کرده است، که این اقدام درحال طی مراحل قانونی می باشد تا با انجام آن در آینده خدمت‌رسانی به شهروندان شهرگلستان با سرعت و کیفیت بیشتری انجام شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه