اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش زابل:

۵۰ مدرسه شهرستان زابل در جشنواره جابربن حیان حضور دارند/ رقابت سازنده پنج هزار دانش آموز

۵۰ مدرسه شهرستان زابل در جشنواره جابربن حیان حضور دارند/ رقابت سازنده پنج هزار دانش آموز
مدیر آموزش و پرورش شهرستان زابل گفت: دانش آموزان ۵۰ مدرسه شهرستان زابل درجشنواره جابربن حیان به رقابت با یکدیگر می پردازند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اکبر بزی در گفت وگو با اوشیدا ابراز کرد: مدارس شهرستان زابل در نمایشگاهی که به صورت کلی به عنوان جابربن حیان نامگذاری شده حضور یافته که در این راستا مدارس دولتی و غیر دولتی فعالیت چشمگیری داشتند.

وی افزود: این جشنواره نسبت به سال قبل خیلی گستره تر انجام شده و دانش آموزان با شوق و اشتیاق خاصی در این طرح شرکت و رقابت هیجان انگیز در بین آنان ایجاد شده بنابراین با این تجربه در سالهای اتی جشنواره های بهتری برگزار خواهد شد.

بزی با بیان اینکه جشنواره جابر بن حیان با شرکت پنج هزار دانش آموز مقطع ابتدایی در زابل برگزار شد، خاطرنشان کرد: این جشنواره با هدف تقویت استعدادهای علمی دانش آموزان برگزار شده است.

مدیر آموزش و پرورش زابل اضافه کرد: تعداد ٥٠ مدرسه از شهرستان زابل در این جشنواره شرکت کردند و در پایان سه اثر به مرحله استانی می رسد.

وی اذعان کرد: داوری این جشنواره توسط هیئت داوری در سه مرحله انجام می‌شود که در این راستا در سال گذشته در مرحله استانی به مقام دست یافته اما علیرغم حضور در مرحله کشوری به مقامی دست نیافته که با توجه به استعدادهای دانش آموزان منطقه انتظار می رود امسال مقام کشوری کسب شود.

بزی اظهار کرد: در جشنواره جابربن حیان هنرهای دستی، پژوهش های علمی و تحقیقاتی دانش آموزان مورد سنجش قرار می گیرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه