اخبار داغ

شهردار شهرصالحیه:

فعالیت‌های گسترده شهرداری در سال آینده ادامه می‌یابد

فعالیت‌های گسترده شهرداری در سال آینده ادامه می‌یابد
شهردار شهرصالحیه گفت: اجرای پروژه‌های بزرگ و فعالیت‌های گسترده شهرداری شهرصالحیه در سال جدید نیز ادامه‌دار خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا قربانی شهردار شهرصالحیه در گفت‌وگو با خبرنگار بهارستانه در ارتباط با پروژه‌های عمرانی شهرصالحیه، اذعان داشت: درحال حاضر بیش از ۱۰ پروژه بزرگ زیرساختی و عمرانی در سطح شهرصالحیه در دست اقدام می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه , بهارستانه,

وی با بیان اینکه پروژه احداث پل وحدت بر روی رودخانه سالور جزو پراهمیت‌ترین این پروژه‌ها می باشد، تشریح کرد: این پل در سال آینده بر روی رودخانه سالور به طول ۱۰۰ متر تکمیل خواهد شد و از کمربندی یک کیلومتری صالحیه به واوان رونمائی و شهرصالحیه از بن بست خارج می شود.

,

قربانی با بیان اینکه فعالیت‌های گسترده مجموعه مدیریت شهری صالحیه ادامه‌دار خواهد بود، تاکید داشت: پروژه‌های عمرانی که در ایام الله دهه فجر در شهرصالحیه به بهره‌برداری رسید، جزو بزرگترین پروژه‌های استان تهران بود.

,

وی همچنین به دیگر پروژه‌های عمرانی درحال اجرا در شهرصالحیه اشاره کرد و گفت: در سال آینده پارک یاس در ۵ هزار متر مربع احداث خواهد شد، که پیش از این محله نقاوت که این پارک در آن احداث خواهد شد، فاقد یک سانتی متر فضای سبز و تفریحی بود.

,

شهردار شهرصالحیه با بیان اینکه در پروژه‌های عمرانی درحال اجرا توجه ویژه‌ای به افزایش سرانه‌های فضای سبز شهر شده است، تبیین کرد: بوستان بزرگ ولایت در مساحتی بالغ بر ۳۰ هزار متر مربع در محدوده جاده امامزاده باقر (ع)، فاز دوم بوستان نهج البلاغه در ۲۰ هزار متر مربع و تکمیل نهائی پارک ۱۰ هزار متری نهج البلاغه از جمله پروژه‌هایی می باشد که در راستای افزایش سرانه‌های فضای سبز و تفریحی شهرصالحیه درحال اجرا می باشد.

,

وی درپایان به تکمیل مسیر دسترسی از پارک یاس تا شهر گلستان در سال آینده خبر داد و افزود: این مسیر به طول ۱ کیلومتر امتداد می یابد و با هدف تنزیل بار ترافیکی محدوده غربی شهر یک میدان به نام شکوفه در این مسیر احداث می شود که از ۵۰۰ متر مربع مساحت برخوردار است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه