اخبار داغ

اعتراض خانواده های قربانیان حمله مرگبار«فلوریدا» به سکوت دولت آمریکا+ تصاویر

اعتراض خانواده های قربانیان حمله مرگبار«فلوریدا» به سکوت دولت آمریکا+ تصاویر
شماری از خانواده های قربانیان حمله مرگبار هفته گذشته «فلوریدا» با تجمع در محل حادثه، سکوت دولت آمریکا در قبال این جنایت را محکوم کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز، شماری از خانواده های قربانیان حمله مرگبار «فلوریدا» که منجر به کشته و زخمی شدن 31 دانش آموز شد، با تجمع در محل حادثه و گورستان منطقه، از سکوت دولت آمریکا در قبال این جنایت انتقاد کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

هم زمان روز گذشته صدها نفر از فعالان آمریکایی که در میان آنها کودکان، دانش آموزان و والدینشان نیز حضور داشتند، اعتراض خود را با برگزاری راهپیمایی به سمت برج ترامپ واقع در ایالت«شیکاگو» به تصویر کشیدند و خواستار اعمال تغییرات در قوانین سلاح شدند.

,

یک جوان آمریکایی اواخر هفته گذشته با حمله مسلحانه به یک مدرسه در ایالت فلوریدا، 17 دانش اموز را کشته و 14 تن دیگر را زخمی کرد.

,

رسانه های غربی اعلام کردند: در کشور آمریکا از ابتدای سال 2013 میلادی تاکنون در مجموع یک هزار و 624 تیرندازی رخ داده است که در نتیجه این حمله ها یک هزار و 875 نفر کشته و 6هزار و 848 نفر نیز زخمی شده اند.

,

بر اساس اعلام رسانه های غربی، «انجمن ملی سلاح» بزرگ ترین مانع در زمینه کنترل خشونت های مسلحانه در آمریکا است؛ این انجمن با اعمال نفوذ خود، به قانونگذاران آمریکایی باج می دهد تا سیاست های خشونت طلبانه خود را پیش برد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه