اخبار داغ

معاون اداره حمل ونقل جاده ای استان زنجان خبرداد

آغاز پیش‌فروش بلیط های نوروزی بدون افزایش قیمت

آغاز پیش‌فروش بلیط های نوروزی بدون افزایش قیمت
معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت:پیش‌فروش حضوری و غیر حضوری بلیت اتوبوس‌های مسافربری جاده‌ای در ایام نوروز 97 با قیمت های جاری آغاز شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی مدقالچی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا،با اشاره به اینکه متقاضیان می‌توانند برای تهیه بلیت به صورت اینترنتی به سایت هایی نظیر  www.payaneh.ir  و www.safar724.com و www.mrbilit.com  و  سایت‌های استانی و اختصاصی شرکت‌های حمل و نقل مسافر  و به صورت حضوری به دفاتر شرکت های حمل و نقل مسافر در  پایانه مسافری زنجان مراجعه کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: به منظور رفاه حال مسافران و رعایت اصل مشتری مداری شاهد افزایش قیمت بلیط های اتوبوس در نوروز 97 نخواهیم بود.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: انجمن های صنفی شرکت های مسافربری موظف هستند نسبت به کنترل نرخ نوروزی بدون هر گونه افزایش و تأکید بر توقف اول وقت برای انجام فریضه نماز مسافران و افزایش ظرفیت پیش فروش اینترنتی سرویس های نوروزی تا پایان طرح اقدامات لازم را انجام دهند. 

,

مدقالچی تاکید کرد: همه شرکتهای حمل و نقل مسافر و همچنین ناوگان حمل و نقل مسافر برونشهری استان زنجان در ایام نوروز آماده جابجائی مسافرین نوروزی است.

,

وی گفت:طی هماهنگی های بعمل آمده با پلیس راه استان، بازدیدهای مشترک از نحوه کنترل مدیران فنی شرکتها از ناوگان اعزامی در ایام نوروز در دستور کار قراردارد.

,

همچنین پیش فروش بلیط نوروزی قطار از ساعت 8 صبح 15 بهمن به دو صورت اینترنتی و همچنین دفاتر فروش بلیط در سطح شهر زنجان آغاز شد.

, .,

طرح نوروزی امسال از 25 اسفندماه آغاز می‌شود و تا 15 فروردین سال 97 ادامه دارد. در سال جاری با وجود از رده خارج کردن واگن‌های فرسوده با عمر بالا، ظرفیت ناوگان ریلی افزایش یافته است.

, .,

متقاضیان برای خرید اینترنتی بلیط قطار می‌توانند به پایگاه‌های اینترنتی سفیر ریل و رجا مراجعه کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه