اخبار داغ

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

موفقیت تنها با داشتن گفتمان مردمی محقق می‌شود

موفقیت تنها با داشتن گفتمان مردمی محقق می‌شود
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: برای اینکه در زمینه‌های مختلف موفقیت را شاهد باشیم، باید گفتمان ما مردمی باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین محمد داداش‌زاده در جلسه جمعیت بانوان فرهیخته آذربایجان‌غربی که در محل حوزه علمیه الزهرا(س) ارومیه برگزار شد، با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: بانوان فرهیخته استان باید داشته‌های خود را از لحاظ کیفی و کمی ارتقا دهندتا بتوانیم از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این بانوان بهره ببریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: بانوانی که در این جمعیت عضویت دارند جزو پیشگامان دیگر فعالان استان بوده و انتظار ما این است که مطالبه آن‌ها به‌روز باشد. همچنین باید خواسته‌های عمومی توسط آن‌ها مطرح شود تا نسبت به حل مشکلات جامعه بانوان استان گام برداریم.

,

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی، تبدیل نتایج تحقیقات بانوان به گفتمان مردمی را لازمه تحقق اهداف راه‌اندازی جمعیت بانوان فرهیخته دانست و گفت: داشتن گفتمان مردمی تنها راه موفقیت سازمان‌ها و جمعیت‌هایی است که متشکل از نخبگان یک قشر است.

,

وی، با تاکید بر اینکه جمعیت بانوان فرهیخته باید مطالبات بانوان را به جمع‌های مسئولین برسانند، اضافه کرد: این نیاز جامعه بانوان است که مطالبات آن‌ها و نیازهای اصلی‌شان مورد بررسی و حل و فصل توسط مسئولین قرار گیرد و جمعیت بانوان فرهیخته بهترین تشکل برای رساندن این مطالبات به گوش مسئولین است.

,

داداش‌‌زاده، تصریح کرد: جمعیت بانوان فرهیخته بهتر است مباحثی که بانوان با آنان درگیر هستند در اولویت کاری خود قرار دهد و در درجه دوم در کارگروه‌ها مطرح و آن را به گفتمان تبدیل کند، مشکلات را در این کارگاه‌ها به دست آورده و تصمیمات حاصل جلسات را به سمع و نظر مسئولان برسانند.

,

وی، اذعان داشت: برای حل مشکلات باید ابتدا این مشکلات را احصاء کرده و سپس نسبت به بیان آن‌ها در رسانه‌های جمعی و تریبون‌های مختلف اقدام کنید که تشکیل جلسات منظم نیاز اصلی این امر است.

,

وی، تاکید کرد: ما می‌خواهیم بانوان جزو اقشار تاثیرگذار جامعه بمانند که هدف انقلاب اسلامی نیز همین است.

,

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی، با اشاره به اینکه موسسات قرآنی سرمایه‌های فرهنگی استان هستند، بیان داشت: حضور در این موسسات برای داشتن جامعه قرآنی و نیز بیان مشکلات و ارائه راه‌کار برای این مشکلات نیازی است که امروز بیش از هر زمانی به آن نیاز داریم.

,

وی، در پایان سخنان خود، جهاد برای حل مشکلات را خواسته اصلی رهبر انقلاب دانست و گفت: این جهاد باید از سوی بانوان بیش از اقشار دیگر انجام شود تا زمینه برای حل مشکلات این قشر و نیز ارتقای سلامت معنوی و اجتماعی آن‌ها فراهم شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه