اخبار داغ

معاون فرماندار آذرشهر:

فراموشی سنتها عامل مهمی در گرایش انسان به سمت مصرف مواد مخدراست

فراموشی سنتها عامل مهمی در گرایش انسان به سمت مصرف مواد مخدراست
علیزاده با بیان اثرات مخرب مواد مخدر بر مغز انسان و تحریک سلسله اعصاب و کارکرد کاذب آن در بدن گفت: فراموشی سنتها و روش زندگی گذشته عامل مهمی در گرایش انسان به سمت مصرف مواد مخدراست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از توفارقان ،نشست شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان آذرشهر به ریاست احمد علیزاده معاون فرماندار آذرشهر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, توفارقان,

احمد علیزاده صبح امروز در اتاق جلسه فرمانداری در این نشست با بیان اثرات مخرب مواد مخدر بر مغز انسان و تحریک سلسله اعصاب و کارکرد کاذب آن در بدن گفت: فراموشی سنتها و روش زندگی گذشته عامل مهمی در گرایش انسان به  سمت مصرف مواد مخدراست.
وی با تأکید بر ایجاد محیط شاد و فضای با نشاط برای نوجوانان و جوانان در محیط خانواده و جامعه افزود: روحیه شاد  گرایش به سمت مواد افیونی را کاهش می دهد و در این میان نباید استفاده از هوای پاک،ورزش کردن،معطر کردن البسه،تشویق و استفاده از غذاهای سالم را فراموش کرد.
معاون فرماندار آذرشهر طب سوزنی را نیز ازدیگر عوامل مؤثر در دوری از مواد مخدر عنوان کرد و تصریح کرد: ایجاد کانون گرم و صمیمی در خانواده باید مورد توجه جدی قرار گیرد و محبت به فرزندان وبانوی خانواده رکن مهمی است که اگر مرد در زندگی بدان اهتمام تام ورزد بسیاری از آسیب های اجتماعی در جامعه کاهش می یابد.
به گفته وی در محیط اجتماع شهرداران باید با ایجاد فضای سبز مناسب و طراحی مبلمان شهری شاد و تأمین مکانهای مناسب برای ورزش جوانان و نوجوانان جهت دوری اقشار جامعه از گرایش به مواد افیونی اقدام کنند.

,
,
,
,

, ,

, ,

انتهای پیام /

,

 

 
,

 

 
,

 

,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه