اخبار داغ

در امتداد درد این‌ روزهایمان؛

محبت را از همدیگر دریغ نکنیم؛ شاید فردایی نباشد/ مباد بگویید مسافران بیمه‌اند! دل ما دردها دارد هنوز

محبت را از همدیگر دریغ نکنیم؛ شاید فردایی نباشد/ مباد بگویید مسافران بیمه‌اند! دل ما دردها دارد هنوز
از مسئولین قطع امید کرده و به آسمان چشم دوخته‌ایم؛ قطع امید کرده‌ایم از مسئولی که مبادا با گفتن همه مسافران بیمه‌اند نمکی بر زخم‌هایمان بپاشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، این روزها شنید خبرهای بد گویی که جزئی لاینفک از زندگی ما شده و هرروزمان اگر با حادثه تلخ و خبری ناگوار گره نخورد به شب نمی‌رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

حال بد این ماه‌ها و مسئولینی که زحمت پاسخگویی به خود نمی‌دهند یک طرف و داغ آخرین وداع با عزیزان از دست رفته از یک طرف قلب‌هایی را به آتش می‌کشد و زخم‌هایی به جای می‌گذارد که شاید تا آخر عمر هیچگاه التیام پیدا نکنند.

,

چه کسی فکر می‌کرد مسافران قطار تبریز-مشهد مقصدشان بهشت باشد و دیگر هیچگاه به شهرشان باز نگردند؟ مگر به ذهن فرزندی خطور می‌کرد که پدرش صبح یک روز به معدن برود و هیچگاه بازنگردد؟ همسری حتی به خواب هم نمی‌دید که در دریا شوهرش میان شعله‌ها بسوزد.

,

مسافران تهران یاسوج نیز زمانی که پا به این هواپیما گذاشتند لحظه‌ای به این فکر نمی‌کردند که شاید هواپیما میزبان آخرشان و کوه دنا آرامگاهشان شود.

,

مصیبت‌های این روزهای ما کم نیست و گله از مسئولینی که به وقت حوادث به طور ناگهانی غیب می‌شوند و آب‌ها از آسیاب که افتاد جلوی دوربین‌ها حاضر می‌شوند؛ گفتنی نیست که این قصه تراژدی غمناک این احوال کشور است.

,

می‌گویند از شهید چمران پرسیدند:" که تعهد بهتر است یا تخصص ؟ ایشان گفتند: “میگویند تقوا از تخصص لازم تر است. آن را می پذیرم. اما می گویم آن کس که تخصص ندارد و کاری را می پذیرد بی تقواست.“

,

علی‌ایحال سخن گفتن از غیرمتخصصین بی‌تقوایی که بر صندلی مسئولیت نشسته‌اند دردی را دوا نمی‌کند که هیچ داغ تازه‌ای را به دل می‌گذارد و این روزها فقط می‌توانیم بگوییم قدر همدیگر را بدانیم شاید این آخرین فرصت ما باشد.

,

آخرین فرصت خداحافظی, آخرین فرصت دیدن لبخند هم و آخرین فرصتی که ممکن است دست همدیگر را بفشاریم؛ گویی این روزهای ما پرالتهاب‌تر از هرروز شده وتنها چاره ما نیز دانستن قدر یکدیگر شده و بس!

,

از مسئولین قطع امید کرده و به آسمان چشم دوخته‌ایم؛ قطع امید کرده‌ایم از مسئولی که مبادا با گفتن همه مسافران بیمه‌اند نمکی بر زخم‌هایمان بپاشند و مبادا در بحران‌های طبیعی و غیر طبیعی‌مان غافل‌گیر شوند!

,

تنها دوای این روزهای ما مهربانی است که نکند در این روزهای پر التهاب عزیزمان از در برود و حسرت دوباره برگشتنش بر دلمان بنشیند, مهربانی و محبت را از یکدیگر دریغ نکنیم که به هیچکس وعده دیدن صبح فردا داده نشده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه