اخبار داغ

دبیر اجرایی یادواره شهدای یکن آباد خبر داد:

برگزاری هجدهمین یادواره شهدای یکن آباد در همدان

برگزاری هجدهمین یادواره شهدای یکن آباد در همدان
دبیر اجرایی یادواره و فرمانده پایگاه شهدای یکن آباد از برگزاری هجدهمین یادواره شهدای یکن آباد با حضور مسئولین استانی و سخنرانی سردار سروری، دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در 4 اسفندماه خبر داد و گفت: در این راستا هر ساله بیش از 1500 نفر در این یادواره حضور خواهند داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید رسول موسوی در گفت و گو با صبح الوند، با اشاره به برگزاری هجدهمین یادواره شهدای یکن آباد در همدان گفت: هدف از اجرای این یادواره ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان و گرامیداشت یاد شهدای منطقه یکن آباد و مدافعان حرم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح الوند,

 

,

وی با بیان اینکه هر ساله نسل جدید از جمله جوانان و نوجوانان دهه چهارم انقلاب در برگزاری این یادواره همکاری خواهند داشت تصریح کرد: کمک در برگزاری این گونه یادواره ها برای این افراد جذابیت و علاقه شدیدی را از خود نشان می دهند.

,

 

,

وی با اعلام اینکه این یادواره توسط پایگاه شهدای یکن آباد با همکاری  دهیاری و شوراها برگزار می شود افزود: در این راستا از مسئولین استانی از جمله استاندار، فرماندار و امام جمعه دعوت می شود که در این یادواره حضور داشته باشند.

,

 

,

دبیر اجرایی یادواره با اشاره به اینکه هر ساله بیش از 1500 نفر در این یادواره حضور پیدا خواهند کرد خاطر نشان کرد: امید است مردم  با حضور شان در این یادواره محفل شهدا را رونق ویژه ای ببخشند و ادامه دهنده راهشان باشند.

,

 

,

وی در پایان زمان برگزاری این جشنواره را جمعه 4 اسفندماه 96 راس ساعت 14و30 دقیقه اعلام کرد و گفت: این یادواره با سخنرانی سردار سروری دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی و با مداحی حاج عباس زاهدی برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

,

انتهای پیام/

,

انتهای پیام/

,

انتهای پیام/

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه