اخبار داغ

رئیس جمعیت بانوان فرهیخته کشور:

نیازمند عملیاتی شدن ایده‌های بانوان در بخش‌های مختلف هستیم

نیازمند عملیاتی شدن ایده‌های بانوان در بخش‌های مختلف هستیم
رئیس جمعیت بانوان فرهیخته کشور گفت: ایده‌های ارائه‌شده بانوان فرهیخته باید عملیاتی شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، نسرین پیرسمساری صبح امروز در جلسه بانوان آذربایجان‌غربی که در محل حوزه علمیه الزهرا(س) ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: امروز زن مسلمان ایرانی به‌عنوان الگو برای زنان جهان است، امام راحل(ره) نیز از اول جایگاه زن را به‌خوبی در کنار رجال سیاسی و مذهبی ترسیم کردند قرآن انسان‌ساز است و زن انسان‌ساز است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: بانوان فرهیخته باید جایگاه علمی، فرهنگی، ورزشی و دیگر مقام‌های بانوان را ارتقا داده و در این زمینه تلاش بیشتری داشته باشند تا اهداف انقلاب در حوزه بانوان به‌خوبی منتقل شود.

,

رئیس جمعیت بانوان فرهیخته کشور، هدف اصلی از راه‌اندازی این جمعیت را تولید ایده و فکر برای حل مشکلات بانوان کشور دانست و گفت: رسیدگی به دغدغه‌های مهم بانوان در زمینه‌های مختلف

,

وی، همچنین ابراز داشت: برای داشتن جامعه سالم باید در راستای هماهنگی، تعمیق و گسترش فعالیت‌های بانوان تلاش کنیم که در این راستا مرجع مناسب برای بانوان را شناسایی کرده و به عموم این قشر معرفی کنیم.

,

پیرسمساری، داشتن نگرش بومی به مشکلات بانوان را جزو اصلی‌ترین نیازهای بانوان دانست و عنوان کرد: در این زمینه باید توجه داشت که خواسته‌های بانوان آذربایجان‌غربی با استانی نظیر سیستان و بلوچستان یا تهران متفاوت است و بر همین مبنا فعالیت‌های لازم انجام شود.

,

وی، بیان داشت: برای حل مشکلات بانوان در زمینه‌های مختلف باید فکر خود را ارتقا داده و شبکه فراگیر تشکیل دهیم.

,

رئیس جمعیت بانوان فرهیخته آذربایجان‌غربی، تشکیل جلسات منظم و هماهنگ‌شده در استان‌ها را نیاز اصلی برای داشتن برنامه قوی در جمعیت کشور برشمرد و گفت: در کشورهای دیگر بیش از ۱۳۰ اندیشکده در خصوص ایران فعالیت دارند و این در حالی است که در داخل کشور شاهد کم‌کاری از سوی مسئولین در حوزه‌های مختلف هستیم و زمینه برای فعالیت در عرصه‌های گوناگون محدود است.

,

وی، خواستار عملیاتی شدن ایده‌ها و افکار تولید شده در کارگروه‌های مختلف جمعیت بانوان فرهیخته استان شد و بر لزوم همکاری مسئولین با این جمیت تاکید کرد که در سایه معرفی مناسب و نیز داشتن تعامل با دیگر مسئولین محقق می‌شود.

,

رئیس جمعیت بانوان فرهیخته کشور، ضمن تقدیر از تلاش‌های رئیس این جمعیت در آذربایجان‌غربی، عنوان کرد: خانم پورحیدر در راستای تکمیل مراحل آغاز به کار و نیز فعالیت مطلوب این جمعیت تلاش‌های بسیاری انجام داده‌اند که باید در این زمینه قدردان ایشان باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه