اخبار داغ

کشف پیکر چهار جوان انقلابی بحرینی در آب‌های بوشهر

کشف پیکر چهار جوان انقلابی بحرینی در آب‌های بوشهر
پیکر چهار جوان بحرینی که در قضایای سیاسی تحت تعقیب حکومت بحرین بوده اند پس از آنکه در آب های بین المللی خلیج فارس و در نزدیکی به آب های ایران مورد اصابت گلوله قرار گرفته اند با موج دریا به آبهای بوشهر رسید و کشف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش "سپاس" پیکر چهار جوان بحرینی که در قضایای سیاسی تحت تعقیب حکومت بحرین بوده اند پس از آنکه در آب های بین المللی خلیج فارس و در نزدیکی به آب های ایران مورد اصابت گلوله قرار گرفته اند با موج دریا به آبهای بوشهر رسید و کشف شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

شیخ محمد خجسته از روحانیون بحرین در این خصوص گفت: این چهار جوان درآبهای بین المللی مورد هدف گلوله قرار گرفته و آثار شیلک 30 گلوله بر بدنه قایق آنها دیده میشود و هنوز نمی توان گفت که این جوانان در اثر اصابت مستقم گلوله جان باخته اند یا خیر چرا که پیکر این جوانان پس از اصابت و غرق قایق آنها بیش از یک هفته در آبهای دریا بوده است.

,

گفتنی است که در بهمن ماه سال گذشته نیز سه جوان مبارز بحرین در حالیکه در حال خروج از بحرین بودند در آبهای خلیج فارس مورد شلیک نیروهای امنیتی بحرین قرار گرفته و در جا به شهادت رسیدند.

,

حرکت "حق" بحرین نیز با صدور بیانیه ای مسوولیت شهادت چهار جوان بحرینی در آبهای خلیج فارس را بر عهده رژیم آل خلیفه خواند. در این بیانیه با اشاره به اینکه این چهار جوان در قضایای سیاسی تحت تعقیب حکومت بحرین بوده اند آمده که تمامی مسوولیت سرنوشت حزن انگیز این جوانان متوجه رژیم بحرین است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه