اخبار داغ

توسط اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی انجام شد؛

ارسال 18 هزار نسخه کتاب به روستاهای پاک خراسان رضوی

ارسال 18 هزار نسخه کتاب به روستاهای پاک خراسان رضوی
بیش از 18 هزار نسخه کتاب از طرف اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی به 101 روستای معرفی شده به عنوان روستای پاک ارسال شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احسان سیفی در گفتگو  با صبح توس، گفت: بیش از 18 هزار نسخه کتاب از طرف اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی به 101 روستای معرفی شده به عنوان روستای پاک ارسال شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی با بیان اینکه این طرح در راستای توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوان اجرا شده است، بیان کرد: تعداد 101 بسته که هر بسته کتاب به طور متوسط شامل 170 تا 180 نسخه کتاب به روستاهای پاک استان ارسال شده است.

,

 

,

کارشناس مسئول منابع اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی اظهار کرد: این کتابها با موضوع خانواده، تعلیم و تربیت، ازدواج و آموزش های پیش از آن، همسرداری و برخی موضوعات عمومی مانند روان شناسی، مهارت های زندگی و غیره به روستاهای هدف طرح پاک ارسال شد.

,

 

,

سیفی ابراز کرد: با هماهنگی های انجام شده اداره امور کتابخانه ها با اداره کتابخانه های عمومی شهرستانها و دهیاریهای روستاهای پاک، برنامه ریزی برای امانت کتاب ها در روستا و گردش این منابع و بهره مندی عموم مردم روستا از آن، انجام شده است.

,

 

,

وی گفت: طبق این طرح، روستای پاک روستایی است که دارای هفت شاخصه برجسته فرهنگی و اجتماعی عاری از بیسوادی، بیکاری، طلاق و اعتیاد باشد و تمامی خانواده های روستا نیز تحت پوشش بیمه روستایی درآمده باشند.

,

 

,

کارشناس مسئول منابع اداره کل کتابخانه های عمومی خرسان رضوی عنوان کرد: همچنین مطالعه سالانه حداقل یک کتاب برای باسوادان روستا به عنوان مولفه دیگر روستای پاک است که با فعالیتهای انجام شده در سال جاری بیش 101 روستا در استان با این مشخصه ها معرفی شده اند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه