اخبار داغ

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران:

نقاط حساس غرب استان تهران در پایش دوربین های پلیس است

نقاط حساس غرب استان تهران در پایش دوربین های پلیس است
فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: نصب دوربین های ثبت تخلف و نظارت شهری کمک شایانی به ارتقاء رفتار ترافیکی شهروندان، جلوگیری از قانون گریزی و کاهش جرائم در شهرها می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قدس خبر ؛ سردار محسن خانچرلی فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران ظهر امروز با حضور در مسجد جامع شهرستان قدس  در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش دوربین های مدار بسته در روند کاهش جرائم در شهرها، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که از ابتدای شروع فعالیت در غرب استان تهران پیگیر آن بوده ایم نصب و راه اندازی دوربین های شهری است که در دو بخش تعریف می شود و بخش اول نظارتی که در سطح شهرها صورت میگیرد و بخش بعدی ثبت تخلفات است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قدس خبر, قدس خبر,

وی با بیان این که اینکه دو بخش نظارت و ثبت تخلفات اهمیت بسیاری دارند، گفت: در بخش نظارتی برای پیگیری و پیشگیری و برخورد با جرائم خاص در مناطق حساس شهرها دوربین ها نصب شده است و در بخش ثبت تخلفات هم در جهت ثبت تخلف رانندگی کمک شایانی به ارتقاء رفتار ترافیکی شهروندان و جلوگیری از قانون گریزی می کند.

,

وی افزود: راه اندازی این دوربین ها نقش بسزایی دارد و در همین راستا چندین مرتبه از طریق استانداری و فرمانداری ها پیگیری های شده است که در دو سال قبل حتی یک دوربین هم در نیروی انتظامی غرب استان تهران نبوده است که از طریق شهرستان ها لینک شده باشد به مرکز ولی امروز بیش از 80 دوربین در مرکز فوریتی 110 غرب استان تهران نصب شده است و میادین اصلی شش شهرستان کاملاً در پایش پلیس است.

,

سردار خانچرلی فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران خاطرنشان کرد: امروز تا به این لحظه در مجموعه جرائم 2 درصد کاهش نسبت به قبل داشته ایم و ضمن اینکه یک فرهنگ سازی خوبی طی این دو سال در راستای ارتقاء مرکز 110 و پل ارتباطی مردم با پلیس را حفظ و انجام شده است و با توجه به گذشته تعداد خطوط ارتباطی از شش خط تلفن به بیش از 20 خط تلفن بدون انتظار در پشت خطوط، ماموران پلیس پاسخگویی شهروندان هستند که این عملکرد باعث شده تا اعتماد مردم نسبت به پلیس افزایش یابد و پلیس بعنوان یک خدمتگزار در خدمت مردم است.

,

وی تصریح کرد: تعداد تماس های دریافتی پلیس نسبت به گذشته 5 برابر شده است و امروز با تماس با مرکز فوریتی 110 پلیس مردم به راحتی جرائم را انعکاس میدهند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه