اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه سمیرم خبر داد؛

مشارکت بسیج و سپاه در عملیات جستجوی لاشه هواپیما/ عملیات به دلیل وسعت منطقه زمان بر است

مشارکت بسیج و سپاه در عملیات جستجوی لاشه هواپیما/ عملیات به دلیل وسعت منطقه زمان بر است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سمیرم، از حضور سه گردان بسیج و سپاه به استعداد یک هزار نفر به منظور کمک در عملیات جستجوی لاشه هواپیما و مفقودشدگان پرواز سقوط کرده تهران-یاسوج خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای اصفهان، سرهنگ جواد فصیحی ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره اقدامات نیروهای بسیج در کمک‌رسانی به عملیات جستجوی لاشه هواپیما و مفقودشدگان پرواز سقوط کرده تهران-یاسوج، اظهار کرد: گفت: تمامی نیرو‌های امدادی از ساعت ۱۰ صبح روز گذشته در محل حضور یافتند و تا دامنه کوه‌ها در جست‌و‌جوی هواپیما بودند، اما به دلیل شرایط نامساعد جوی، از این تلاش‌ها هیچ نتیجه‌ای حاصل نشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای اصفهان,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سمیرم گفت: سه گردان بسیج به استعداد یک هزار نفر از نیرو‌های بسیج و سپاه شهرستان سمیرم، اصفهان و یاسوج در محل حضور دارند و به نیروهای جستجو و امداد و نجات برای یافتن لاشه هواپیمای سقوط کرده کمک می‌کنند.

,

وی خاطرنشان کرد: ۳۰۰ نفر از نیرو‌های بسیجی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این منطقه مستقرشده‌اند تا بتوانند در فرآیند جست‌و‌جو یاری‌رسانی و مشارکت کنند.

,

سرهنگ فصیحی با بیان اینکه تمامی نیرو‌ها تا ساعات پایانی شب گذشته مشغول جست‌و‌جو بوده‌اند، گفت: تقسیم‌کارها در کمیته مدیریت بحران که تا ساعت دو بامداد امروز ادامه داشت، انجام گرفت و از همان ساعات اولیه صبح، عملیات جست‌و‌جو ادامه یافته است.

,

فرمانده سپاه ناحیه سمیرم با اشاره به شناخت نیرو‌های بسیج محلی از مناطق، اظهار کرد: این نیروها کمک به سزایی به سایر نیرو‌های امدادی دارند.

,

وی تأکید کرد: به دلیل وزش باد شدید در منطقه باوجود امکان پرواز بالگرد‌های نیروی هوا و فضای سپاه، ارتش، هلال‌احمر و اورژانس در ارتفاعات بالا مهیا نبوده و به‌ناچار در ارتفاعات پایین در حال گشت زنی هستند.

,

سرهنگ فصیحی در خصوص ردیابی تلفن همراه یکی از مسافران این هواپیما که روشن بوده است گفت: از طریق ردیابی آن تلفن همراه، حدود منطقه مشخص‌شده است، اما به دلیل وسعت منطقه، یافتن محل دقیق هواپیما کاری وقت‌گیر است که نیرو‌های امدادی در تلاش برای یافتن آن هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه