اخبار داغ

فرمانده انتظامی تویسرکان خبر داد؛

کشف بیش از ۱۷۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر در تویسرکان

کشف بیش از ۱۷۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر در تویسرکان
فرمانده انتظامی تویسرکان گفت: در 10 ماه نخست سال جاری نیروهای ما با دانجام عملیات های متعدد بیش از ۱۷۸ کیلو و ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر را کشف و ضبط کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رودآور؛ «سرهنگ محمد معصومی»  در جمع اصحاب رسانه، گفت: تمهیدات لازم و تدابیر پیشگیرانه و کنترلی برای چهارشنبه آخر سال اندیشیده شده و با هماهنگی ها صورت گرفته با جدیت با آنانی که نظم و آرامش عمومی را به هم بریزند برخورد می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودآور,

وی با اشاره به کاهش سرقت ها در 10 ماهه گذشته در سال جاری، اظهار کرد: از آنجا که شهروندان برخورد قاطع با سارقان را خواستار هستند یکی از اولویت های این نهاد، توجه به مطالبات به حق آنان است، از این رو در سال جاری تاکنون  ۱۴۷ نفر سارق  را دستگیر و تحویل مرجع قضایی داده شدند.

,

فرمانده انتظامی تویسرکان افزود: مبارزه با قاچاقچیان و کشف مواد مخدر هم از اولویت های نیروی انتظامی است و در 10 ماه نخست سال جاری نیروهای ما با انجام عملیات های متعدد بیش از ۱۷۸ کیلو و ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر را کشف و ضبط کردند.

,

معصومی تصریح کرد: بدین ترتیب در این حوزه ۱۰ درصد افزایش کشفیات مواد مخدر را در مقام مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد بودیم.

,

وی عنوان کرد: همچنین با اجرای طرح های پلیس مبارزه با مواد مخدر و هماهنگی و همکاری سایر یگان ها، در برخورد با قاچاقچیان و یا خرده فروشان مواد افیونی در نهایت در بازه زمانی ذکر شده، ۱۳۴ نفر دستگیر شدند.

,

فرمانده انتظامی تویسرکان همچنین از جمع آوری ۷۱۲ معتاد متجاهر از سطح شهر و معرفی آنان به مراکز ترک اعتیاد خبر داد و افزود: در حوزه مبارزه با قاچاق کالا نیز شاهد ۱۰۴ نفر قاچاقچی، بودیم.

,

معصومی ادامه داد: در این بخش، انواع کالاهای قاچاق کشف شده بیش از ۶۳ میلیارد ریال ارزش ریالی داشته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه