اخبار داغ

در شهرستان سامان؛

استقبال ۹۰ درصدی کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) از مسابقات فرهنگی شهدای مدافع حرم

استقبال ۹۰ درصدی کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) از مسابقات فرهنگی شهدای مدافع حرم
معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمیتی چهار محال و بختیاری ازاستقبال 90 دردصدی کارکنان کمیته امداد امام خمینی شهرستان سامان از مسابقات فرهنگی شهدای مدافع حرم خبر داد و بیان داشت: 90 نفر از کارکنان و فرزندان مددجویان در این مسابقات شرکت کردند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش سامان ما ، معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) از برگزاری دومین مسابقات فرهنگی یادواره شهدای حرم  در شهرستان سامان خبر داد و اظهار داشت: حدود 90 نفر از فرزندان مددجویان ، کارکنان  و خانواده کارکنان در این مسابقات شرکت کرده اند .

ایازی با بیان اینکه مسابقات فرهنگی یادواره شهدای مدافع حرم در ادارات 18 گانه برگزار می شود ، بیان داشت: استقبال کارکنان این شهرستان از مسابقات فرهنگی بیش از 90 درصد بوده است.

وی با اشاره بر اینکه  هدف از برگزاری این مسابقات ترویج فعالیت های قرآنی، بصیرت مداری در جامعه ، ارتقاء دانش های قرآنی و بهره مندی از برکات آثار قرآن عنوان کرد و اذعان داشت: ارتقاء دانش قرآنی و اعتلای ایمان و اخلاق است.

ایازی بیان داشت:  بهره مندی خانواده های مورد حمایت و کارکنان از برکات و آثار قرآن کریم و همچنین شناسایی استعدادهای قرآنی و فراهم نمودن زمینه ارتقا آنان و معرفی به جامعه قرآنی کشور از دیگر اهداف این جشنواره است.

انتهای پیام/



 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سامان ما,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه