اخبار داغ

نمایش «حامی حرم» در شهرری اجرا شد + تصاویر

نمایش «حامی حرم» در شهرری اجرا شد + تصاویر
همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) نمایش «حامی حرم» در آستان امامزاده عبدالله شهرری اجرا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آفتاب ری، همزمان با ایام شهادت جانسوز بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) نمایش «حامی حرم» توسط گروه فرهنگی سبحانه به مدت یک هفته در آستان امامزاده عبدالله شهرری اجرا می شود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب ری,

خانم فولادی مدیر گروه فرهنگی سبحانه در گفت‌وگو با خبرنگار آفتاب ری اظهار داشت: سالهای گذشته نمایش «غربت یاس» را داشتیم و امسال کار جدیدتری را شروع کردیم که از حدود یک ماه و نیم پیش با 30نفر از اعضای گروه کار دکور را انجام دادیم. 

, آفتاب ری,

وی هدف از اجرای این نمایش را ترویج فرهنگ فاطمی عنوان کرد و افزود: نمایش «حامی حرم» از ماجرای سقیفه شروع می شود و دفاع حضرت زهرا (س) از ولایت، عدم بیعت اهل مدینه با ولایت، غربت حضرت زهرا(س)، حمله به بیت و زخمی شدن فاطمه(س) و در نهایت شهادت بانوی دو عالم را به تصویر می کشد. 

,

فولادی با اشاره به استقبال خوب بانوان مومن شهرری از این نمایش، تصریح کرد: کار اجرا از بیست و سوم بهمن ماه شروع شده و تا اول اسفند سالروز شهادت حضرت صدیقه طاهره ادامه دارد که همه روزه به صورت رایگان میزبان بانوان و دانش آموزان دختر بودیم. 

,

وی در پایان از اداره اوقاف شهرری، ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم(ع) ری و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه20 که در اجرای این نمایش همکاری داشته اند، تشکر کرد. 

,

, , ,

 

,

, ,

, ,

, , ,

, ,

 

,

, ,

انتهای پیام/ 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه