اخبار داغ

مسئولین هرچه سریعتر نسبت به تعیین تکلیف زلزله زدگان اقدام کنند؛

نارضایتی صاحبان مسکن مهر سرپلذهاب از عملکرد شرکت بیمه و ناتوانی در تحقق وعده ها

نارضایتی صاحبان مسکن مهر سرپلذهاب از عملکرد شرکت بیمه و ناتوانی در تحقق وعده ها
صاحبان مساکین مهر سرپل ذهاب از عملکرد شرکت بیمه و ناتوانی در تحقق وعده های مسئولین اعلام نارضایتی کرده اند و خواستار رسیدگی ویژه و هرچه سریعتر مسئولین نسبت به تعیین تکلیف زلزله زدگان شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بازی دراز، جمعی از صاحبان مساکین مهر سرپل ذهاب در گفتگو با خبرنگارما اظهارداشتند: پس ازگذشت بیش ازسه ماه از وقوع زلزله ۷/۳ریشتری سرپل ذهاب شرکت بیمه آرمان خسارت بیمه گذاران خود را پرداخت نکرده است وباعث بوجود آمدن مشکلاتی برای مردم ونارضایتی آنها شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

, ,

 

,

مرادی افزود: یکی ازاین شرکتهای بیمه گربیمه ای است که مسئولیت بیمه واحدهای مسکن مهر شهید شیرودی رابرعهده داشت وبه زعم اهالی این مجتمع میتوان گفت عملکرد ضعیفی درزمینه پرداخت خسارتها داشته است.

,

 

,

برخی دیگر از صاحبان واحدهای مسکن مهرشهرستان بیان داشتند: امیدواریم شرکتهای بیمه گر خصوصا شرکت بیمه مسئول مجتمع مسکن مهر شهید شیرودی هرچه سریعتر نسبت به پرداخت خسارت زلزله به بیمه گذاران اقدام کند تا مرهمی بر بخشی از آلام مردم زلزله زده ساکن دراین مجتمع باشد.

,

 

,

به منظورپیگیری مشکلات مساکین مهرشهید شیرودی سرپل ذهاب خبرنگار ما به سراغ سرپرست شعبه بیمه آرمان استان کرمانشاه و مدیرکل بانک مسکن استان کرمانشاه رفته و مطالبات مردم را به گوش مسئولین امر رسانده است:

,

 

,

دکتر مهدی رشید پور در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: درتاریخ 25 آذرماه سال جاری تا 30 آذرکارشناسی توسط کارشناسان دادگستری از واحدهای مسکن مهر سرپل ذهاب صورت گرفته است و با توجه به شدت تخریب در زلزله با سریعترین زمان ممکن در تاریخ 10 دی ماه حسب گزارش و مستندات چک صادر و با هزینه انفاقی پرداخت به بانک مسکن صورت گرفته است و این مهم عملکرد سریع در پرداخت خسارت آسیب دیدگان حادثه را نیز نشان می دهد.

,

 

,

سرپرست شعبه بیمه آرمان استان کرمانشاه به پرداخت بیمه به واحدهای تعمیری درمسکن مهر این شهرستان اشاره کرد و گفت: پرداخت خسارات براساس سقف بدهی وام پرداختی و میزان قیمت روز ملک صورت می گیرد و در این میان میزان پرداختی  بنا به شرایط ملک پرداخت شده است.

,

 

,

وی بیان داشت: به ازای هر واحد تخریب شده در مسکن مهر شهید شیرودی شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب 35 میلیون و 400 هزار تومان به بانک مسکن پرداخت شده است.

,

 

,

, ,

 

,

وی سوء تدبیربیمه آرمان نسبت به پرداخت خسارت مساکین مهر را امری غیرمنطقی و ناعادلانه از سوی صاحبان مساکین مهرخواند و گفت: بیمه آرمان با هدف تسریع در روند عملیات بازسازی واحدهای تخریب شده مسکن مهرشهرستان های سرپل ذهاب، اسلام آباد غرب و گیلانغرب در زلزله اخیر، به مدت یک ماه و 10 روز است که مبلغ 26 میلیارد و 400 میلیون تومان به بانک مسکن پرداخت کرده است و تعیین تکلیف نهایی برعهده بانک مسکن است.

,

 

,

مدیرکل بانک مسکن استان کرمانشاه در گفتگو با ما با بیان اینکه پوشش بیمه‌ای قراردادهای شرکت با بانک مسکن از نوع مرهونات بانکی است،اذعان داشت: تاکنون 10 هزار و 986 واحد از درخواست های صاحبان مساکین مهر تشکیل پرونده شده اند و به بیمه آرمان معرفی شده است که از این مجموع در مرحله اول ازسوی بیمه آرمان به 3 هزار و 768 واحد حق بیمه به بانک مسکن پرداخت شده است و بررسی و ثبت لیست 2هزار و 750 واحد در دست اقدام است.

,

 

,

ریحانی پور افزود: درجلسه ستاد بازسازی مناطق زلزله زده به دستور استاندار، راه و شهرسازی موظف به معرفی و تایید پیمانکار جهت ساخت مساکین مهر شد که تاکنون پیمانکار به مرحله تایید نرسیده است و امید است هرچه سریعتر این امر محقق شود.

,

 

,

وی تصریح کرد: برای ساخت مسکن مهرشهید شیرودی شهرستان سرپل ذهاب تامین اعتباربرای بانک مسکن صورت گرفته است و در صورت تایید نهایی پیمانکار اقدامات لازم بکار گرفته خواهد شد.

,

 

,

وی گفت: درصورت آغاز بکار ساخت مسکن مهر، صاحبان وام گیرنده این اختیار را خواهند داشت وام واحد خود را تسویه کرده و مابقی حق بیمه را دریافت کند و با بانک قطع ارتباط می شود و همچنین می تواند اقساط وام واحد خود را به مرور پرداخت کند و بازسازی واحد به پیمانکار واگذار شود.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه