اخبار داغ

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی؛

ایوب بهتاج گزینه‌ وزارت ورزش است/ خدابخش اصراری به حضور مدیر اردبیلی در تبریز ندارد

ایوب بهتاج گزینه‌ وزارت ورزش است/ خدابخش اصراری به حضور مدیر اردبیلی در تبریز ندارد
نماینده بناب گفت: فرد پیشنهادی برای اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی، گزینه‌ی وزارت ورزش است و به علت اینکه همشهری استاندار می‌باشد، خدابخش با حضور او مخالفت کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ضیاءا.. اعزازی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی آناج با اشاره به حاشیه‌های پیرامون انتخاب مدیر غیربومی برای اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی ابراز داشت: مجید خدابخش روز اول تعهد داده بود که مدیرغیربومی انتخاب نکند و از آنجایی که گزینه‌ی مطروحه برای اداره‌کل ورزش و جوانان استان اردبیلی بود، صریحاً با این انتصاب مخالفت کرد و گفت اصراری به انتصاب ایوب بهتاج ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی تاکید کرد: بهتاج گزینه‌ی وزارت ورزش و جوانان است و خدابخش در آن دخالتی ندارد، در جلسه مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی نیز اکثریت نمایندگان با انتصاب ایوب بهتاج موافقت کردند و علت این اعلام رضایت، سوابق و کارنامه‌ی قابل قبول مدیرکل فعلی ورزش و جوانان اردبیل عنوان شد.

,

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی در پاسخ به این سوال خبرنگار آناج که آیا در تبریز قحط الرجال بود، متذکر شد: بنده به عنوان یک نماینده فردی را سراغ نداشتم که سوابق و کارنامه‌ای در این حوزه داشته باشد تا جایگزین جمشید نظمی شود، ما به جامعه ورزش استان نیز احترام قائلیم اما جز بهتاج گزینه‌ای نداشتیم و با فرد پیشنهادی وزارت ورزش موافقت شد.

,

وی در ادامه‌ی این گفت‌وگو از عدم تعیین تکلیف فرمانداری تبریز نیز انتقاد کرد و بیان داشت: برای دولت خوب نیست که شهری به عظمت تبریز را بدون فرماندار بگذارد و استاندار آذربایجان‌شرقی بایستی پیگیر این موضوع باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه