اخبار داغ

رئیس اداره میراث فرهنگی اسدآباد:

بازدید از حمام نیلوفر و آب‌انبار شیخ علیخان اسدآباد نصیب مسافران نوروزی نمی‌شود

بازدید از حمام نیلوفر و آب‌انبار شیخ علیخان اسدآباد نصیب مسافران نوروزی نمی‌شود
رئیس اداره میراث فرهنگی اسدآباد گفت: دو اثر تاریخی حمام نیلوفر و آب‌انبار شهر اسدآباد 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و امسال هم برای بازدید مسافران بازگشایی نخواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا کامران اکبری‌شایگان در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال؛ با اشاره به تشکیل ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: در این ستاد ده کمیته خدمات و حمل‌ونقل، خدمات امداد نجات، خدمات انتظامی و ترافیک شهری، خدمات هماهنگی امور شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، اطلاع‌رسانی، ارزیابی و پاسخ‌گویی به شکایات خدمات اسکان و رفاه نظارت و تنظیم بازار خدمات بهداشت و محیط‌زیست زیرمجموعه این ستاد هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای سیدجمال؛ ,

وی گفت: هرکدام از این کمیته‌ها وظایفی در راستای استقبال نوروز بر عهده‌دارند که باید برنامه‌های خود را اعلام کنند.

,

رئیس اداره میراث فرهنگی اسدآباد برگزاری مراسم آیین محلی چهارشنبه‌سوری، مراسم پخت آش محلی اجرای بازی‌ها و موسیقی محلی، برگزاری موسیقی را از برنامه‌های استقبال از نوروز سال 97 برشمرد.

,

وی با اشاره به 150 اثر تاریخی در شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: از این تعداد 58 اثر ثبت آثار ملی شده‌اند که بیشتر آن‌ها مربوط به دوران صفوی و قاجاریه است.

,

اکبری‌شایگان با اشاره به اینکه اسدآباد دو اثر تاریخی حمام نیلوفر و آب‌انبار دارد که هر دو مربوط به دوران صفویه است، گفت: 80 درصد مرمت و بازسازی این آثار باقی‌مانده که امسال برای مسافران و گردشگران قابل بازدید نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه