اخبار داغ

همزمان با ایام فاطمیه؛

انتظار پیشوایی‌ها برای در آغوش کشیدن پیکر 2 لاله بی‌نشان به سر رسید

انتظار پیشوایی‌ها برای در آغوش کشیدن پیکر 2 لاله بی‌نشان به سر رسید
پیکر دو لاله بی‌نشان دوران دفاع مقدس همزمان با ایام فاطمیه در میان آغوش مردم و خانواده معظم شهدا به آرامگاه ابدی رهنمون شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی ندای پیشوا؛ همزمان با ایام فاطمیه مراسم تشییع پیکر مطهر دو شهید گلگون کفن گمنام تازه تفحص شده هشت سال دفاع مقدس بعدازظهر امروز با حضور اقشار مختلف مردم ،مسئولان و جامعه دانشجویی در دانشگاه آزاد پیشوا برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای پیشوا, ندای پیشوا,

این دو پیکر مطهر که متعلق به دو شهید که یکی از این شهدا ۲۰ ساله بوده و در سال ۶۷ در بر اثر تک دشمن در منطقه عملیاتی نفت‌شهر به درجه رفیع شهادت نائل آمده است و شهید دیگر ۲۶ ساله بوده و در عملیات کربلا در منطقه ‌ام‌الرضا به درجه رفیع شهادت نائل‌ شدند ؛ظهر امروز در میان استقبال پر شور مردم و خانواده معظم شهدا از میدان سپاه شهرستان پیشوا و با همراهی کم نظیر مردمی،به دانشگاه آزاد این شهرستان انتقال داده شد.

,

پس از اقامه نماز توسط امام جمعه شهرستان پیشوا بر پیکر مطهر این 2 شهید گمنام با مشایعت خانواده شهدا به سمت آرامگاه ابدی‌شان بدرقه و زیارتگاهی برای عاشقان و دلسوختگانمردم و جامعه دانشگاهی پیشوا شد.

,

فرمانده ناحیه مقاومت حضرت جعفربن موسی الکاظم (ع) در حاشیه مراسم تشییع پیکر این شهدا در گفتگو با خبرنگار ندای پیشوا اظهار کرد: بسیاری از رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس، وصیت کردند گمنام باشند و همواره گمنام باقی بمانند.
ˈصمد سلطانی افزود: آنان با تمام وجود به فاطمه زهرا (س) اقتدا کردند و هم اکنون پیکر پاکشان به کشور عزیزمان ایران اسلامی بازگشته است.
وی گفت: همه اینها یک پیام مهم و ارزشمند دارد و آن، این است که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت راه شهدای ماست و این پیکر مطهر شهدا خود موج و حرکت بزرگی در کشور ایجاد می کند.
وی اظهار داشت: رسالت و جایگاه شهدا بسیار ارزشمند است چراکه آنان از همه چیز خود گذشتند تا اسلام زنده و جاوید باقی بماند.
فرمانده ناحیه مقاومت حضرت جعفربن موسی الکاظم (ع)ادامه داد: ما با شهدا میثاق می بندیم تا آخرین نفس راه آنان را ادامه دهیم و اطاعت محض از ولایت فقیه داشته باشیم.

,
,
,
,
,

وی با بیان اینکه مزار شهدای گمنام تریبون فرهنگ ایثار و شهادت است، افزود: بیان خاطرات عمومی ایثارگران در این اماکن به‌ ویژه خانواده‌ ها و پدران و مادران معظم شهدا، نقد کتاب دفاع مقدس و برپایی شب‌ شعر دفاع مقدس از مهم‌ ترین اهداف  تدفین شهدای گمنام در اقصی نقاط کشور عزیزمان به‌ویژه دانشگاهها است.

,

سلطانی اظهار کرد: باید در مکان‌ های مقدسی که شهدای گمنام دفن می‌شوند نسبت به برگزاری و اجرای برنامه‌ های متنوع فرهنگی در جهت تبیین فرهنگ ایثار و شهادت اقدام کرد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه