اخبار داغ

معاون اداری مالی فرماندار ورامین:

نگاه دولت به بخش تولید بسیار چشمگیر شده است

نگاه دولت به بخش تولید بسیار چشمگیر شده است
معاون اداری مالی فرماندار ورامین گفت: توجه دولت به بخش تولید بسیار چشمگیر شده است که نشانه آن هم تشکیل ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سطح کشور می باشد و ما نیز در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به دنبال رفع مشکلات و اخذ مجوزات و امتیازات ویژه برای تولیدکنندگان شهرستان هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی ورامین ما ؛ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با ریاست معاون برنامه ریزی فرمانداری و با دبیری ریاست اداره صنعت، معدن وتجارت ورامین، روئسای ادارات مربوطه ونمایندگان واحدهای تولیدی مشکل‌دار شهرستان در محل اداره صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ورامین ما, ورامین ما,

معاون برنامه ریزی فرمانداری ورامین طی سخنانی در این جلسه گفت: علی‌رغم تنگ‌ناهای مالی که وجود دارد دولت سعی می نماید تا از واحدهای تولیدی حمایت کند.

,

بوربور افزود: باید مشکلات را دسته بندی نموده و برای هر حوزه بصورت مجزا برنامه ریزی شود تا بتوانیم موضوعات را از سازمان‌های متبوع پیگیری کرده و مجوزهای لازم اخذ شود.

,

وی خاطرنشان کرد: توجه دولت به بخش تولید بسیار چشمگیر شده است که نشانه آن هم تشکیل ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سطح کشور است و ما نیز در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به دنبال رفع مشکلات و اخذ مجوزات و امتیازات ویژه برای تولیدکنندگان شهرستان هستیم.

,

میرزایی ریاست اداره صنعت، معدن وتجارت نیز ضمن ارایه گزارشی از اقدامات صورت گرفته گفت: مشکلات واحدهای تولیدی در شهرستان عمدتا در بخش‌های مالیات، جرایم دیرکرد و معوقات اقساط بانکی، تامین اجتماعی است که در سلسه جلسات کارگروه‌های تسهیل و رفع موانع تولید مشکلات خیلی از واحدهای تولیدی رفع و مابقی نیز در حال پیگیری هستند.

,

گفتنی است، در پایان جلسه ضمن تشریح مشکلات توسط صاحبان واحدهای تولیدی، موضوعاتی شامل بدهی معوق بانکی، درخواست سرمایه در گردش، بدهی در حوزه مالیاتی و تامین اجتماعی از جمله مشکلات این واحدها بود که پس از بحث و بررسی تصمیماتی در قالب مصوبات اتخاذ شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه