اخبار داغ

عضو شورای شهر لاهیجان؛

مدیریت شهری نقش پررنگی در رویدادهای ورزشی دارد

مدیریت شهری نقش پررنگی در رویدادهای ورزشی دارد
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر لاهیجان گفت: مدیریت شهری لاهیجان در کنار کارهای عمرانی و خدماتی برای اجرای زیرساخت های ورزشی برنامه ریزی های مناسبی انجام داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «لاهیجان»، فرشید فقیه شجاعی با بیان اینکه ورزش به عنوان رکن اساسی جامعه و محبوبیت میان نوجوانان و جوانان از اهمیت ویژه ای در شوراهای شهر و شهرداری ها برخوردار است و در راهبردهای سیاست گذاری عمومی مورد توجه مسئولین واقع شده است اظهار داشت: در دوره های مختلف شورا همواره سعی به توسعه اماکن ورزشی بوده و ساخت سالن چهار هزار نفری شهدا، خانه پینگ پنگ، نشان از نگاه ویژه مدیریت شهری لاهیجان به ورزش است که این مهم مورد توجه شورای فعلی لاهیجان نیز می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, «لاهیجان», «لاهیجان», «لاهیجان»,

وی با اشاره به افتتاح خانه کشتی شهرداری لاهیجان توسط استاندار گیلان در دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت : شروع ساخت خانه کشتی در دور چهارم شورا آغاز و با توجه به اهمیت موضوع برای اعضای شورای دور پنجم، تکمیل آن در دستور کار شهرداری لاهیجان قرار گرفت.

,

رئیس هیات کشتی لاهیجان تکمیل پروژه خانه کشتی را از جمله اقدامات مهم مدیریت شهری لاهیجان در دور پنجم در عرصه ورزشی عنوان کرد و افزود: خانه کشتی شهرداری لاهیجان با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان احداث شده است که ۳۰۰ میلیون تومان در سال۹۳ و ۴۰۰ میلیون تومان در سال ۹۵ از محل اعتبارات دولتی و مابقی از محل درآمدهای شهرداری هزینه شده است.

,

عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان با اشاره به برگزاری لیگ کشتی آزاد و فرنگی نونهالان گیلان در لاهیجان اظهار داشت: این مسابقات برای اولین بار در لاهیجان با ۴۳۴ مسابقه و بروی چهار تشک انجام گرفت.

,

وی میزبانی خوب لاهیجان و برگزاری موفق لیگ را حاصل حمایت همه جانبه مردم ، پیشکسوتان کشتی لاهیجان ، هیأت کشتی استان ، اداره ورزش و جوانان لاهیجان ، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار لاهیجان عنوان کرد.

,

شجاعی از شهردار و اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر به ویژه ابراهیم مهربان عضو دور چهارم شورای شهر و مربی تیم ملى کشتى آزاد نوجوانان که نقش بسزایی در احداث خانه کشتی داشته اند و همچنین نماینده سابق و نماینده فعلی مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی که در جذب اعتبارات یاری ر شهرداری لاهیجان بوده اند، قدردانی کرد.

,

پایان پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه