اخبار داغ

طراح گریم سینما در گفتگو با دانا:

اگر مدیری مجری هفت بود حواشی کمتری به وجود می آمد/ حاتمی کیا 30 سال است که سینمای خود را به شهدا و دفاع مقدس اختصاص داده است

اگر مدیری مجری هفت بود حواشی کمتری به وجود می آمد/ حاتمی کیا 30 سال است که سینمای خود را به شهدا و دفاع مقدس اختصاص داده است
حجت اله بابایی طراح گریم سینما گفت: در مورد فیلم به وقت شام همین کفایت می کند که ابراهیم حاتمی کیا خود و تیم خود را مدت ها به دل خطر برده است تا یکی از دغدغه های امروز نظام و حتی جهان را به تصویر بکشد. حاتمی کیا سال هاست که فیلم می سازد و سینما را به خوبی می شناسد، حق او نیست که مورد کم لطفی قرار بگیرد. بیش ا ز30 سال است که سینمای خود را به شهدا و دفاع مقدس اختصاص داده است.
[

حجت اله بابایی طراح گریم سینما و استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در مورد جشنواره فیلم فجر گفت: جشنواره بسیار معمولی را شاهد بودیم. سینماهایی که برای اهالی خانه سینما در نظر گرفته بودند محدود بود، سینما صحرا و سینما آفریقا که کیفیت خوبی هم نداشتند. به نظر می رسد تنها 50 درصد از افرادی که به تماشای فیلم می آمدند از اهالی خانه سینما بودند، مابقی نمی دانم از کجا بلیت تهیه کرده بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,

وی گفت: از بین فیلم هایی که دیدم می توانم از فیلم های "به وقت شام" ، "تنگه ابوقریب" و "کامیون" به خوبی یاد کنم. فیلم های "هایلایت" ، "جشن دلتنگی" و" شعله ور" بسیار بد بودند و نمی دانم چگونه این فیلم ها را در جشنواره راه داده اند.

,

بابایی خاطرنشان کرد: تنگه ابوقریب گریم بسیار خوبی داشت. البته نباید فراموش کرد که آقای سعید ملکان که هم طراح گریم فیلم و هم تهیه کننده بود، خیلی بهتر از هرکسی شرایط گریم را برای گریمور محیا می کند و شرایط فیلم به گونه ای بود که فرصت خوبی را برای گریمور فراهم می ساخت. فیلم کامیون نیز گریم خیلی خوبی داشت و همینطور گریم سعید آقاخانی قابل تحسین بود.

,

این طراح گریم سینما عنوان کرد: جواد عزتی در "تنگه ابوقریب" و سعید آقاخانی در "کامیون" بازی های بسیار قابل قبولی داشتند که این انتظار را در ذهن مخاطب به وجود آورده بود برنده جایزه شوند. فیلم "مصادره" هم بد نبود. تقریبا می توان گفت که مهران احمدی می خواسته فیلمی شبیه کارهای رضا عطاران بسازد اما زیاد موفق نبوده است. تنها سعی کرده با دیالوگ های فیلم که خیلی هم جالب نبود مردم را بخنداند.

,

وی در ادامه گفت: در مورد فیلم به وقت شام همین کفایت می کند که ابراهیم حاتمی کیا خود و تیم خود را مدت ها به دل خطر برده است تا یکی از دغدغه های امروز نظام و حتی جهان را به تصویر بکشد. حاتمی کیا سال هاست که فیلم می سازد و سینما را به خوبی می شناسد، حق او نیست که مورد کم لطفی قرار بگیرد. بیش از 30 سال است که سینمای خود را به شهدا و دفاع مقدس اختصاص داده است.

,

بابایی در پایان گفت: رضا رشید پور مجری خوب و توانایی است اما بهتر بود که فردی را از جنس سینما می آوردند. احساس می کنم مهران مدیری گزینه بهتری برای اجرای برنامه هفت بود و به احتمال زیاد حواشی کمتری به وجود می آمد.

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه