اخبار داغ

نمود ضعف در مدیریت شهری همزمان با بارش باران در شهر میانه+عکس

نمود ضعف در مدیریت شهری همزمان با بارش باران در شهر میانه+عکس
با آغاز بارش ها در شهر میانه، روند عادی زندگی شهر نشینی بر اساس ضعف های شهری موجود، مختل می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از میانا، با آغاز بارش ها در شهر میانه و تداوم آن طی روز های  آتی و همچنین خدمات ناقص شهری در سال های اخیر در بخش های مختلف شهر نمایان می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میانا,

 

,

مشکل آب گرفتگی و بالا آمدن آب روهای سطح شهر در روز گذشته و در اولین بارش نسبتا شدید باران در فصل زمستان با جاری شدن سطح آب های روان و بالا آمدن آب در بسیاری از خیابان ها و معابر سطح شهر خود را به نمایش گذاشت.

,

 

,

آبگرفتگی در فصل های بارشی زندگی شهری را با چالشهای جدی مواجه میکند، خصوصا با ضعف در ساختار شهری و مدیریت ضعیفی که چهره خود را در سال های اخیر پنهان کرده و اکنون با شروع بارش های فصلی چهره نمایان می کند.

,

 

,

هنوز آبگرفتگی در سطح بازار اصلی شهر میانه و تبدیل به حوض آب شدن یکی از زیرگذرهای تازه ساخت شهر  میانه واقع در پارک انقلاب در ماه های اخیر فراموش نشده بود که دیروز با شروع بارش باران چند ساعته سطح معابر شهری پر از آب باران شد.

,

 

,

آبگرفتگی معابر در پی عدم لایروبی در نقاط آبگیر در کانال های اصلی واقع در مرکز شهر بار دیگر حوض آب به راه انداخته بود و در حقیقت آب های بارانی و برف های که در سطح شهرها به زمین فرو می ریزد بدون داشتن شبکه سازمان یافته و منظم روانه سیستم فاضلاب شده و آب های خوراکی به راحتی در سیستم فاضلاب شهری سرازیر می شود.

,

 

,

ضعفی که سال های زیاد دور از چشم مدیران و مسئولان و کار به دستان مانده و هیچ وقت هیچ طرح کارشناسی برای جلوگیری از هدر رفت این حجم عظیم از آب های روان باران و برف در سطح معابر و خیابان های شهری ارائه نشده است.

,

 

,

 

,

 

,

, , ,

   

, , , , , , ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه