اخبار داغ

رئیس دانشگاه پیام نور استان مرکزی مطرح کرد؛

برگزاری چهارمین جشنواره کشوری حرکت به میزبانی دانشگاه های پیام نور استان مرکزی

برگزاری چهارمین جشنواره کشوری حرکت به میزبانی دانشگاه های پیام نور استان مرکزی
رئیس دانشگاه پیام نور استان مرکزی گفت: این جشنواره همه‌ ساله در یکی از دانشگاه‌های پیام نور کشور برگزار می‌شود که دانشگاه پیام نور استان مرکزی، از تاریخ ۵ الی ۸ اسفندماه، میزبان جشنواره حرکت سال ۹۶ خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسل فردا؛ علی‌اکبر ملکی‌راد رئیس دانشگاه پیام نور استان مرکزی در نشست خبری چهارمین جشنواره کشوری حرکت دانشگاه‌های پیام نور کشور به میزبانی استان مرکزی، گفت: این جشنواره همه‌ساله در یکی از دانشگاه‌های پیام نور کشور برگزار می‌شود که امسال دانشگاه پیام نور استان مرکزی، از تاریخ ۵ الی ۸ اسفندماه، میزبان این جشنواره خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل فردا؛, نسل فردا؛, نسل فردا؛,

وی افزود: جشنواره در دو بخش رقابتی و نمایشگاهی برگزار خواهد شد؛ در بخش رقابتی دانشجویان در ۹ زمینه انجمن علمی، مسابقات علمی، فضای مجازی، فعالیت علمی خلاقانه، پژوهش، اختراع، کارآفرینی و نشر کتاب آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال می‌کنند.

,

 

,

, ,

ملکی راد افزود: ۷۸۰ اثر از ۱۲۳۰ شرکت‌کننده به کمیته‌ داوری مستقر در دانشگاه پیام نور استان مرکزی ارسال‌ شده است که در نهایت بعد از داوری‌های تخصصی، از ۷۸ اثر انتخاب شده تقدیر خواهد شد.

,

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان مرکزی با اشاره به اینکه آغاز رسمی چهارمین جشنواره کشوری حرکت ۵ اسفند خواهد بود، تصریح کرد: ۱۷۰ نفر از دانشجویان، اساتید و کارشناسان از روز شنبه وارد استان مرکزی می‌شوند و این جشنواره تا ۸ اسفند ادامه خواهد داشت.

,

 

,

, ,

ملکی‌راد خاطرنشان کرد: در طول جشنواره، دو کارگاه تخصصی نیز توسط اساتید برجسته‌ استان برگزار می‌شود؛ همچنین با هدف آشنایی بیشتر شرکت‌کنندگان این جشنواره با فضای استان و شهر اراک، در حال رایزنی با کارخانه‌های استان برای بازدید مهمانان از صنایع و آثار تاریخی و فرهنگی هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه