اخبار داغ

نماینده اسبق ولی فقیه در پدافند هوایی سپاه:

جامعه اسلامی پس از رحلت رسول الله(ص) دچار نفاق شد/ دفاع از حریم ولایت و امام زمان را باید از فاطمه آموخت

جامعه اسلامی پس از رحلت رسول الله(ص) دچار نفاق شد/ دفاع از حریم ولایت و امام زمان را باید از فاطمه آموخت
نماینده اسبق ولی فقیه در پدافند هوایی سپاه با بیان اینکه در دفاع از حریم ولایت و ارزش ها و امام زمان باید چون حضرت فاطمه سینه سپر کرد، گفت: در زمان حضرت زهرا(س) اگر دشمن پیروز شد ولی امروز هنوز نتوانسته است بر انقلاب پیروز شود به این دلیل است که دشمن در آن زمان ابتدا رهبر جامعه اسلامی را هدف قرار داد و هجمه کرد ولی امروز هنوز به پشتیبانی مردم ایران نتوانسته است رهبر جامعه را هدف قراردهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز؛ حجت الاسلام سید محمد صادق ابطحی امروز در مجلس عزای زهرای مرضیه در جمع طلاب و روحانیون حوزه علمیه اصفهان اظهار کرد: حضرت زهرا(س) دو خطبه قرائت کرده اند که یکی از آنها پس از فاجعه آتش زدن درب خانه حضرت علی و آسیب دیدن حضرت زهرا(س) بود  که زنان انصارو مهاجرین به عیادت آن بانوی اسلام آمدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی بیان کرد: حضرت زهرا (س) به زنان مهاجر و انصار می فرماید، بشارت می دهم شما را به مسلط شدن مستبدین بر شما و حاکم شدن ظلم بر شما، این دفاع حضرت زهرا از امام زمانش در بستر بیماری است، خطبه قراء فدکیه حضرت زهرا پیام هایی بزرگی دارد، فدک بهانه ای بود برای دفاع از ولایت و اثبات ظلم حاکمان جور، فدک بستری برای زدن حرف حضرت زهرا(س) به مردم بود.

,

حجت السلام ابطحی خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) امروز هم به ما می گوید، ما درچه وضعیتی بودیم و امریکاییان پیش از انقلاب چگونه با ما رفتار می کردند و حتی حق توحش می گرفتند، این در حالی است که اسلام به ما عزت بخشید و خداوند به واسطه امام راحل مایه استقلال و آبروی ما را تامین کرد.

,

وی افزود: حضرت زهرا در این خطبه می فرماید، علی در راه دین فرسوده شد و مجاهد در دراه دین بود، حضرت زهرا(س) گذشته عرب را به رخ آنها کشید و مجاهدت های حضرت علی(ع) را به آنها یادآور شد و دوران بعثت پیامبر مرور کرد.

,

این کارشناس دینی اذعان کرد: حضرت زهرا(س)  در این خطبه می فرماید، زمانی که رسول الله از دنیا رفت، جامعه اسلامی زیر و رو شد، پنج عامل باعث بدبختی مردم مدینه شد، مردم مدینه باطن نفاق خود را آشکار کردند، نفاقی که همیشه به اسلام ضربه زده است، پس از رحلت پیامبر اکرم(ص)، جامعه اسلامی مبتلا به جریان نفاق شد، دین زدایی در جامعه آغاز گشت و افراد پستی که بر مسندهای کلیدی نشستند، به تعبیری انقلاب پیامبر به دست نااهلان افتاد و گمراهانی که جریان فکری جامعه را مصادره کردند و افراد نابلدی که میدان دار احادیث رسول الله شدند و در آخر فریب شیطان را خوردید و در مسیری وارد شدید (انتخاب وصی) که حقی در آن نداشتید.

,

وی عنوان کرد: امروز دشمن هر پنج عامل را علیه انقلاب اسلامی نیز به کار برده است، رهبری خود شخصا اخیرا دستاوردهای انقلاب را بیان و تبیین کردند، فراموش نکنیم که کجا بودیم و امام راحل ما را کجا رسانیده است، امروز دنیا در مقابل این حرکت عظیم انقلاب مانده است، هر روز حرکت ها و اهانت ها و توطئه هایی که می کنند، به واسطه عظمت این حرکت عظیم است، دشمن دستاوردهای عظیم انقلاب را فهمیده که اینچنین خصومت می کند.

,

عضو شورای ائمه جماعات اصفهان خاطرنشان کرد: عزت ما امروز در اثر برجام حاصل نشده است، ما صفر بودیم و امام راحل به واسطه اسلام عدد صحیحی بود که به ما ارزش داد، دشمن 40 سال است که درحال مبارزه قاطعانه و برنامه ریزی شده علیه انقلاب اسلامی است.

,

وی اضافه کرد: خطر نفاق به تعبیر امام راحل از کفار هم بدتر است، دین زدایی در جامعه اسلامی ایران توسط ابزارهای ماهواره ای و تبلیغی در حال وقوع است، هجمه به باورهای اعتقادی و دینی مردم در همین راستا است، امروز به فرهنگ اسلامی و ایرانی تاخته می شود.

,

حجت السلام ابطحی بیان کرد: یکی از موضوعاتی که در زمان حضرت زهرا (س) رقم خورد و امروز هم در حال انجام است، افتادن پُست های مدیرتی و حساس جامعه به دست نااهلان است، امروز میلیون ها لیتر خون شهدا پای انقلاب اسلامی ریخته شده است، گمراهانی که جریان های فکری جامعه را به دست گرفته اند، امروز نیز مشهودند، امروز برخی از افراد در ایام الله دهه فجر توییت می کنند که یکی از جزایر ایران را به کشورهای خلیج فارس بدیم در این مسیر بوده و بوی خیانت می دهد.

,

وی ادامه داد: در دفاع از حریم ولایت و ارزش ها و امام زمان باید چون حضرت فاطمه سینه سپر کرد، در زمان حضرت زهرا(س) اگر دشمن پیروز شد ولی امروز هنوز نتوانسته است بر انقلاب پیروز شود به این دلیل است که دشمن در آن زمان ابتدا رهبر جامعه اسلامی را هدف قرار داد و هجمه کرد ولی امروز هنوز به پشتیبانی مردم ایران نتوانسته است رهبر جامعه را هدف قراردهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه