اخبار داغ

استاد حوزه و دانشگاه مطرح کرد؛

مقابله با غاصبان ولایت؛ دلیل مخفی بودن قبر حضرت زهرا(س)/حضرت فاطمه(س)، بزرگ حامی ولایت

مقابله با غاصبان ولایت؛ دلیل مخفی بودن قبر حضرت زهرا(س)/حضرت فاطمه(س)، بزرگ حامی ولایت
استاد حوزه و دانشگاه گفت: حضرت فاطمه(س) با تمام وجود با بدن مجروح در آن جریان از ولایت دفاع کرد تا مسئله امامت و رهبری به انحراف کشیده نشود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  حجت‌الاسلام علی‌اصغر الهامی‌نیا، استاد حوزه و دانشگاه در گفتگو با اراک امروز؛ ضمن تسلیت ایام فاطمیه، حضرت فاطمه زهرا(س) را اسوه تمام عیار دین اسلام دانست و گفت: آن حضرت تمام وجود مبارک خویش را برای حفظ و حراست از اسلام صرف کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  حجت‌الاسلام علی‌اصغر الهامی‌نیا، استاد حوزه و دانشگاه در گفتگو با , اراک امروز, ؛ ضمن تسلیت ایام فاطمیه، حضرت فاطمه زهرا(س) را اسوه تمام عیار دین اسلام دانست و گفت: آن حضرت تمام وجود مبارک خویش را برای حفظ و حراست از اسلام صرف کردند.,

فاطمه(س)؛ بانویی در ردیف پیامبران و اولیاء

, فاطمه(س)؛ بانویی در ردیف پیامبران و اولیاء, فاطمه(س)؛ بانویی در ردیف پیامبران و اولیاء,

الهامی‌نیا با اشاره به اینکه بر اساس آیات قرآن و روایت پیامبر حضرت فاطمه زهرا(س) از معصومین است، اظهار کرد: موضع‌گیری آن حضرت طبق آیه تطهیر همان موضع گیری اسلام و قرآن است.

,

وی ادامه داد: حضرت فاطمه(س) بعد از جریان ارتحال پدر بزرگوارشان نبی مکرم اسلام(ص)، موضع‌گیری خود را درخصوص ولایت و رهبری اعلام کردند و به خوبی هم به وظیفه خود در دفاع از حریم ولایت عمل کردند؛ وظیفه مسلمانان و همه مردم آن زمان این بود که از موضع‌گیری حضرت زهرا(س) اطاعت کرده و پشتیبان ایشان باشند.

,

این استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه در آن دوران به دلیل شرایط حاکم بر جامعه، مردم حضرت فاطمه(س) را تنها گذاشتند، بیان کرد: امروز حضرت فاطمه(س) بهترین الگو و اسوه برای همه مسلمانان و مومنان هستند و بایستی در طول زندگی در تمامی حوزه‌های سیاسی، اخلاقی، تربیتی، معرفتی و غیره از سیره ایشان بهره‌مند شویم.

,

الهامی‌نیا به موضوع مخفی بودن قبر حضرت زهرا(س) هم اشاره کرد و افزود: شرایط و جو آشفته آن زمان ایجاب می‌کرد تا قبر آن حضرت مخفی باشد؛ هر چند که خود حضرت سفارش کردند که مخالفان ولایت در تشییع پیکر ایشان نباشند، در حقیقت این اقدام حضرت فاطمه(س) نوعی مخالفت با کسانی بود که با خلافت حضرت امیرالمومنین(ع) مخالفت کردند.

,

مقابله با غاصبان ولایت؛ دلیل مخفی بودن قبر حضرت زهرا(س) 

, مقابله با غاصبان ولایت؛ دلیل مخفی بودن قبر حضرت زهرا(س) , مقابله با غاصبان ولایت؛ دلیل مخفی بودن قبر حضرت زهرا(س) ,

این استاد حوزه و دانشگاه اظهار کرد: مخفی بودن قبر حضرت زهرا(س) در واقع مبارزه پنهان علیه مخالفت‌هایی بود که در آن زمان با خلافت حضرت امیرالمومنین(ع) انجام شد تا همه مسلمانان در تمام دوران تاریخ بدانند که ایشان با غاصبان ولایت مخالفند.

,

وی اضافه کرد: تمام جنایت‌های مخالفان از آتش زدن در خانه حضرت فاطمه(س) تا غصب ولایت در کتب اهل سنت آمده است و این کتاب‌ها جای هیچ سوال و شبه‌ای را باقی نمی‌گذارد.

,

حضرت فاطمه(س)، بزرگ حامی ولایت

, حضرت فاطمه(س)، بزرگ حامی ولایت, حضرت فاطمه(س)، بزرگ حامی ولایت,

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: حضرت فاطمه(س) با تمام وجود با بدن مجروح در آن جریان از ولایت دفاع کرد تا مسئله امامت و رهبری به انحراف کشیده نشود.

,

الهامی‌نیا خاطرنشان کرد: امروز هم باید مواضع حضرت فاطمه زهرا(س) در جامعه فریاد زده شود و همگان بدانند فاطمه براساس روایت معصوم بوده و همه مردم باید از ایشان تبعیت کنند تا رهبری و حکومت اسلامی منحرف نشود، و اصل مسئله امامت و رهبری برای مردم روشن شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه