اخبار داغ

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس:

«رنو» به ایستگاه ساوه رسید/سرمایه گذاری ۶۵۰ میلیون یورویی «رنو» در ساوه امضا شد

«رنو» به ایستگاه ساوه رسید/سرمایه گذاری ۶۵۰ میلیون یورویی «رنو» در ساوه امضا شد
نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: خودروساز فرانسوی با خرید سایت تولیدی «بن‌رو» در ساوه بالغ بر ۶۵۰ میلیون یورو سرمایه‌گذاری می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا منصوری، نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار نارخبر، از واگذاری شرکت «بن رو» به «رنو» طبق مفاد قرارداد قبلی خبر داد و گفت: همانطور که «منصور معظمی» مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران اعلام کرد، سرانجام سایت تولیدی «بن‌رو» به خودروساز فرانسوی واگذار شد و تغییر، تحول و انتقال سهام آن در دوماه انجام می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نارخبر, نارخبر,

وی افزود: دو خودروی «رنو» که احتمالا «نیو سیمبول»، «کوئید» یا «نیو داستر» باشد در این شرکت جایگزین محصول «وانت پراید» و محصول چینی «آریو» ساخت سایپا می‌شود.

,

اشتغالزایی ۶ هزار نفر به صورت مستقیم در ساوه

, اشتغالزایی ۶ هزار نفر به صورت مستقیم در ساوه, اشتغالزایی ۶ هزار نفر به صورت مستقیم در ساوه,

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان کرد: خودروساز فرانسوی با نهایی شدن این توافق، بالغ بر ۶۵۰ میلیون یورو در ساوه سرمایه‌گذاری می‌کند که موجب اشتغالزایی مستقیم برای بیش از ۶ هزار نفر می‌شود.

,

وی با اشاره به تلاش برای حفظ نیروی انسانی شاغل در این شرکت ادامه داد: جذب نیروی انسانی با اضافه شدن تجهیزات و راه‌اندازی خطوط تولید جدید به مرور پس از نقل و انتقال قطعی، انجام می‌گیرد.

,

تعهد صادرات ۳۰ درصدی «رنو» موجب ارتقا خودروسازی کشور می‌شود/افزایش گردش مالی استان مرکزی با فعالیت «رنو»

, تعهد صادرات ۳۰ درصدی «رنو» موجب ارتقا خودروسازی کشور می‌شود/افزایش گردش مالی استان مرکزی با فعالیت «رنو», تعهد صادرات ۳۰ درصدی «رنو» موجب ارتقا خودروسازی کشور می‌شود/افزایش گردش مالی استان مرکزی با فعالیت «رنو»,

منصوری بیان کرد: این شرکت از طریق فروش خودروها که ۳۰ درصد این محصولات صادراتی است، می‌تواند ۲۰ هزار میلیارد تومان درآمدزایی داشته باشد که این مقدار از سرمایه از گردش مالی استان مرکزی بیشتر بوده و موجب افزایش درآمد استان می‌شود.

,

وی افزود: رونق خودروسازی علاوه بر اشتغالزایی مستقیم می‌تواند زمینه ساز ایجاد خوشه صنعتی در حوزه خودروسازی برای متخصصین فعال کشور شود.

,

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس اظهار کرد: «رنو» برای اینکه بتواند به تعهد ۳۰ درصدی صادرات خود عمل کند باید از دانش فنی روز استفاده کرده و قطعه‌سازان ایرانی را نیز آموزش و رشد دهد؛ که اجرا شدن این طرح‌ها برای کل صنعت خودروسازی و همه مردم ایران مفید است.

,

«رنو» به ایستگاه سایت «بن‌رو» ساوه رسید

, «رنو» به ایستگاه سایت «بن‌رو» ساوه رسید, «رنو» به ایستگاه سایت «بن‌رو» ساوه رسید,

گفنی است پرونده فعالیت این خودروساز فرانسوی در ساوه از سال گذشته باز شد و حتی قرارداد آن به امضاء مقامات صنعتی کشور رسید ولی با تغییر و تحول در وزارت صنعت، معدن و تجارت و مدیریت سایپا چند وقتی معطل ماند، سخن هایی از لغو این قرارداد یا جایگزینی شهر دیگر به گوش رسید تا اینکه «رنو» به ایستگاه سایت «بن‌رو» ساوه رسید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه