اخبار داغ

موسایی:‌دعوت از ناشران معتبر آلمان و فرانسه برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران

موسایی:‌دعوت از ناشران معتبر آلمان و فرانسه برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران
مدیر کمیته ناشران خارجی سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران با بیان این مطلب که بخش بین‌الملل نمایشگاه باید در فضای مسقف برگزار شود‌، از دعوت ناشران برجسته آلمان و فرانسه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داوود موسایی، مدیر بخش کمیته ناشران خارجی سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، از آغاز فعالیت‌های این بخش خبر داد و گفت: از هفته آینده کار ثبت نام ناشرات خارحی را آغاز خواهیم کرد‌، در این دوره تلاش داریم تا حال و هوای نمایشگاه را بین‌المللی‌تر کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با انتقاد از نبود برنامه‌ریزی‌های منظم و بلند مدت در برگزاری نمایشگاه کتاب تهران گفت:  ما سعی خود را خواهیم کرد،‌ اما زمانی که تا همین 10 روز پیش هنوز مکان نمایشگاه مشخص نبود،‌ چطور می‌توان انتظار داشت که ناشران برجسته بین‌المللی حضور داشته باشند. 

,

موسایی تصریح کرد: من سال گذشته مطرح کردم که در سال‌ آینده یعنی این دوره از ناشران حوزه آلمانی زبان یا زبان‌های ایتالیایی و اسپانیایی دعوت خواهیم کردف  با وجود همه بی برنامگی‌ها دعوت‌هایی از ناشران مطرح و بزرگ آ‌لمان و فرانسه داشته‌ایم ناشرانی چون گالیمار‌، اشت و برخی دیگر از ناشران بزرگ آلمان. البته امیدواریم این ناشران بتوانند در فرصت زمانی باقی‌مانده کارهای خود را انجام داده و در ایران حضور یابند.

,

وی در پاسخ به اینکه آیا انتقاداتی که به شیوه برپایی بخش بین‌الملل سال گذشته داشتید،‌ برطرف شده است،‌ گفت:‌ مهمترین مشکل ما سال گذشته در بخش بین‌الملل مسئله ورود آب به داخل سالن و برپایی زیر چادرها بود. با این وجود دوستانی لطف کرده بودند و گفته بودند بخش بین‌الملل سال گذشته جزو بهترین بخش‌های بین‌الملل نمایشگاه کتاب تهران بوده است.

,

موسایی در پاسخ به این پرسش که امسال قراراست بخش بین‌المللی زیر چادر برگزار شود یا در فضای مسقف‌، گفت:  قطعا در فضای مسقف برگزار خواهد شد،‌ چرا که من سال گذشته با شخص آقای صالحی رئیس نمایشگاه شرط کردم که اگر قرار باشد،‌ بخش بین‌الملل باز زیر چادر برگزار شود،‌ من نمی‌توانم در خدمت باشم‌، به ناشران هم وعده دادم که قطعا شرایطی را ایجاد خواهیم کرد که ناشران بین‌الملل زیر سقف باشند،‌ حتی اگر شده بخش داخلی را کوچکتر برگزار کنیم.

,

منبع:تسنیم

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه