اخبار داغ

راوی کشوری دوران دفاع مقدس دراولین یادواره کبوتران حرم:

شهدا جانشان را فدای ولایت کردند /شهدا،رهرو زینبی وار می خواهند

شهدا جانشان را فدای ولایت کردند /شهدا،رهرو زینبی وار می خواهند
راوی دوران دفاع مقدس با بیان این که شهدا نمی خواهند که حرف امام زمین بماند گفت: شهدا رهروی زینبی وار می خواهند وحق این است که راه شهدا را ادامه دهیم .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسیم قائن ، مراسم وداع با ۲ شهید گمنام  واولین یادوراه 72کبوتران حرم  مدفون امروز در بقاع متبرکه استان خراسان جنوبی در امام زاده عبدلله روستای کارشک  شهر خضری دشت بیاض  برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم قائن,

 

,

دراین مراسم حسن باخرد از راویان دوران دفاع مقدس با بیان این که شهدا جانشان را فدای ولایت کردند گفت: شهدا انسان های عادی و معمولی بودند که پله پله تا خدا رفتند و ملائکه شدند .

,

وی افزود: شهدای ما پنج ویژگی داشتند که هیچ کس ندارد واین ویژگی ها شهدای ما را شاخص کردند.

,

با خرد ادامه داد:ما انسانهای عادی را عزرائیل قبض روح می کند وشهیدان را خدا قبض روح می کند؛شهید معرکه غسل ندارد ؛شهید معرکه کفن ندارد ؛ شهیدمعرکه مرده محسوب نمی شود وزنده است و شهید  ازلحظه ریخته شدن خونش قدرت شفاعت دارد .

,

 

,

راوی دوران دفاع مقدس با بیان این که شهدا نمی خواهند که حرف امام زمین بماند گفت: شهدا رهروی زینبی وار می خواهند وحق این است که راه شهدا را ادامه دهیم .

,

وی افزود: آنها می خواهند که پشتیبان ولایت فقیه باشیم و همان طور که بیان شد آنها فقط یک حرف دارند و حرفشان هم این است که " حرف ِ امام روی زمین نماند" .

,

 

,

با خرد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: حماسه 8 سال دفاع مقدس بدون شک یکی از ماندگارترین دوران تاریخ پر فراز و نشیب ایران است که درس های زیادی بخصوص به نسل جوان ایران زمین آموخت و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت،  بیان رشادت ها و از جان گذشتگی رزمندگان اسلام در طول 8 سال دفاع مقدس مهم ترین اهداف در روایتگری هاست که بهره گیری از خاطرات رزمندگان دفاع مقدس، روایت خاطرات و به تصویر کشیدن فضای معنوی حضور رزمندگان در جبهه ها، در افزایش آگاهی جوانان اثرگذار خواهد بود.

,

 

,

, ,

در ابتدای مراسم حجت الاسلام هاشمی مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی ضمن تقدیرو تشکر از حضور خانواده 72 شهید مدفون شده در بقاع متبرکه خراسان جنوبی در اولین یادواره شهدای مدفون در بقاع متبرکه استان اظهارکرد: شهدای ما کار بزرگی کردند وبا آنکه برخی امام (ره) را ندیده بودند اما با عکس امام هم تجدید بیعت می کردند.

,

وی افزود: امروز وظیفه ماست که  از منویات رهبری پیروی کنیم تا درآن دنیا شرمنده شهدا نباشیم .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه