اخبار داغ

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرضا خبر داد؛

پایان مراحل ساخت زیرگذر جرم افشار تا پایان امسال

پایان مراحل ساخت زیرگذر جرم افشار تا پایان امسال
رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرضا گفت: مراحل ساخت زیرگذر منطقه جرم افشار شهرضا تا پایان امسال به اتمام می‌رسد و مسافران و مردم منطقه می توانند از آن استفاده کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازشهرضانیوز؛غلامرضا سبزواری عصر امروز در جلسه کمیته شهری و روستایی ستاد خدمات سفر شهرستان شهرضا، عنوان کرد: اداره راه و شهرسازی شهرستان در ایام نوروز دو پروژه شش خطه کردن مسیر شهرضا به اصفهان و تکمیل مراحل اجرایی پروژه مسیر شهرضا به مبارکه را در دست اقدام دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شهرضانیوز,

وی، با اشاره به پروژه شش خطه کردن مسیر شهرضا به اصفهان، اظهار کرد: پیمانکار این پروژه بدون آنکه وجهی را دریافت کند در شهرستان مشغول به کار بوده است و عملیات اجرایی پروژه زیرگذر جرم افشار را هم تعطیل کرده بود که با پیگیری این اداره، به محل کار باز گشت.

,

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرضا، تصریح کرد: ساخت زیرگذر جرم افشار یکی از مهمترین طرح هایی بوده است که ساخت آن از مدت ها قبل احساس می شده و امیدواریم با پایان مراحل ساخت و ساز آن تا آخر امسال شاهد کاهش تصادفات در این منطقه باشیم.

,

انعقاد قرارداد تکمیلی پروژه شهرضا – مبارکه

, انعقاد قرارداد تکمیلی پروژه شهرضا – مبارکه, انعقاد قرارداد تکمیلی پروژه شهرضا – مبارکه,

سبزواری، در بخش دیگری از سخنان خود، عنوان کرد: مسیر شهرضا مبارکه نیز قرارداد تکمیلی آن منعقد شده و پیمانکار مصالح لازم برای آغاز عملیات اجرایی در طول 1.5 کیلومتر از مسیر را در محل مستقر کرده است.

,

وی، اضافه کرد: عملیات زیرسازی این مسیر نیز تا پایان سال به اتمام می‌رسد و آماده آسفالت خواهد شد؛ امیدواریم هردوی این پروژه ها قبل از آغاز ممنوعیت عملیات راهسازی، به پایان برسد.

,

بخشدار شهرضا نیز در این جلسه تأکید کرد: یکی از مهمترین وظایف مدیران و مسئولان جرایی حفظ امنیت و سلامت مردم در همه اوقات به ویژه ایام پایانی سال و سفرهای نوروزی است.

,

محسن یونسی، بیان کرد: نیروی انتظامی از مهمترین نهادهای متولی تأمین امنیت مردم و مسافران است بنابراین هراندازه اطلاعات و آمار پلیس بیشتر و جامع تر باشد، تأمین امنیت بهتر ممکن می شود.

,

وی، با اشاره به موقعیت بین راهی شهرستان شهرضا، عنوان کرد: شهرضا از نظر جغرافیایی در مسیر ارتباطی پنج استان کشور قرار دارد و باید از این موقعیت به بهترین شیوه استفاده کنیم.

,

بخشدار شهرضا، تصریح کرد: بسیاری از شهرها و حتی استان های کشور از موقعیت جغرافیایی شبیه آنچه شهرضا از آن برخوردار است، محروم هستند بنابراین ضرورت دارد با ارایه طرح های جامع در این زمینه، از موقعیت خدادادی استفاده شود.

,

یونسی، ضمن قابل قبول توصیف کردن خدمات ارایه شده به مسافران نوروزی این شهرستان در سالهای قبل، اظهار کرد: مردم شهرضا مردمانی میهمان نواز و مؤمن هستند بنابراین لازم است اینگونه خدمات هرسال بهتر از سالیان قبل ارایه شود.

,

وی، در بخش دیگری از سخنان خود، با تأکید بر ضرورت استفاده از آثار و ابنیه تاریخی شهرضا در ایام نوروز، بیان کرد: وجود آثار و انبیه تاریخی همچون کاروانسرای مهیار و کاروانسرای امین آباد در مبادی ورودی و خروجی شهرستان، از جمله مهمترین زیرساخت های موجود در این زمینه هستند.

,

امامزاده شاهرضا در زمره مهمترین اماکن توریستی استان

, امامزاده شاهرضا در زمره مهمترین اماکن توریستی استان, امامزاده شاهرضا در زمره مهمترین اماکن توریستی استان,

بخشدار شهرضا، در ادامه افزود: یکی از مهمترین جاذبه های توریستی در شهرستان و منطقه جنوب استان، آستان امازاده شاهرضا است که هرساله میزبان هزاران نفر از مسافران نوروزی است و باید از این فرصت برای معرفی فرهنگ غنی ایرانی اسلامی مردم شهرضا استفاده شود.

,

یونسی، با بیان اینکه هریک از روستاهای شهرستان دارای ظرفیت ها و امکانات خاصی در حوزه میراث فرهنگی و جذب گردشگر است، عنوان کرد: یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری در هرمنطقه، میراث ناملموس است که از این نظر هم شهرستان شهرضا به دلیل اعتقادات عمیق دینی و مذهبی مردم، در جایگاه ممتازی قرار دارد.

,

وی، اظهار کرد: در همه مناطق روستایی شهرستان، آثار تاریخی یا جاذبه های توریستی وجود دارد که تلاش می کنیم در برشورهای مختلف به مسافران معرفی کنیم.

,

بخشدار شهرضا، تأکید کرد: لازم است به وضعیت مجتمع های خدمات رفاهی و جایگاه های عرضه سوخت توجه شده و نواقص احتمالی این اماکن برطرف شود.

,

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان شهرضا، نیز در این جلسه بیان کرد: این اداره از نیمه بهمن ماه امسال طرح نظارت بر اماکن گردشگری را آغاز کرده است که تا 15 فروردین 97 ادامه خواهد داشت.

,

ثریا صنایعی، تصریح کرد: عملیات ثبت آمار ماسفران در سامانه سفر نیز توسط این اداره از 28 بهمن ماه امسال آغاز خواهد شد.

,

وی، اظهار کرد: از جمله اقدامات اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در ایام نوروز، برپایی نمایشگاه صنایع دستی شهرستان در محل کارخانه تاریخی نوین بوده است که امسال نیز برگزار خوهد شد.

,

آغاز طرح تشدید نظارت بر اماکن صنفی شهرضا ویژه پایان سال

, آغاز طرح تشدید نظارت بر اماکن صنفی شهرضا ویژه پایان سال, آغاز طرح تشدید نظارت بر اماکن صنفی شهرضا ویژه پایان سال,

رییس اداره صنعت معدن تجارت شهرستان شهرضا، نیز در این جلسه بیان کرد: طرح تشدید نظارت بر اماکن صنفی شهرستان ویژه یام نوروز از ابتدای بهمن ماه آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.

,

محمدابراهیم خاتمی، تصریح کرد: از جمله فعالیت های اداره صنعت معدن تجات در ایان پایانی سال، نظارت بر توزیع میره شب عید و همچنین عرضه کالاهای اساسی سبد خانوار است.

,

وی، تصریح کرد: برای کسبه مستقر در مبادی ورودی و خروجی شهرستان کلاس های آموزشی جهت پذیرایی از میهمانان نوروزی برگزار شده است.

,

اجرای طرح استقالب از بهار از سوی شهرداری شهرضا

, اجرای طرح استقالب از بهار از سوی شهرداری شهرضا, اجرای طرح استقالب از بهار از سوی شهرداری شهرضا,

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری شهرضا نیز در این جلسه اظهار کرد: شهرداری شهرضا در قالب طرح استقبال از بهار برای پذیرایی از میهمانان نوروزی و ارایه خدمات منسب به شهروندان فعالیت می کند.

,

محمدمهدی مولائیان، ادامه داد: از جمله خدمات شهرداری در این ایام آماده سازی ستاد مسافران نوروزی در محل کارخانه نوین، نصب دو عدد دکل پرچم به ارتفاع 30 و 40 متر در مبادی ورودی و نصب تابلوهای چهاروجهی با تمثال سرداران شهید، بوده است.

,

وی، بیان کرد: برشور نوروزی شهرضا با تغییرات جدید و اجرای طرح «یک شهر یک نگارخانه» برای معرفی اماکن تاریخی از دیگر فعالیت های شهرداری شهرضا در این ایام است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه