اخبار داغ

مدیر جهاد کشاورزی اردستان خبرداد؛

آغاز کشت صیفی جات در شهرستان اردستان

آغاز کشت صیفی جات در شهرستان اردستان
مدیر جهاد کشاورزی اردستان، گفت: کشت صیفی جات همچون طالبی، گرمک، خربزه و هندوانه در شهرستان اردستان شروع شده و سطح زیر کشت در سال های گذشته به بیش از یک هزار و ۵۰۰ هکتار می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصبح اردستان، علی اکبر صالح در گفتگو با این پایگاه خبری اظهار کرد: توسط کشاورزان اردستانی کشت صیفی جات در طرحهای کشاورزی آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح اردستان, صبح اردستان,

وی افزود: کشت صیفی جات همچون طالبی، گرمک، خربزه و هندوانه در شهرستان اردستان شروع شده و سطح زیر کشت صیفی جات شهرستان اردستان در سالهای گذشته به بیش از یکهزار و 500 هکتار است.

,

مدیر جهاد کشاورزی اردستان گفت:  سال گذشته تولید متوسط صیفی 40 تن در هکتار بوده که پیش بینی می شود این سطح به دلیل بالا بودن قیمت صیفی جات در سال گذشته افزایش چشمگیری داشته باشد.

,

صالح با بیان اینکه بیشترین سطح کشت صیفی در شهرستان مربوط به دهستان گرمسیر و منطقه قلعه گوشه موغار است، تصریح کرد: عمده تولید این محصولات به میادین میوه و تره بار تهران، اصفهان و دیگر استانها صادر می شود.

,

وی تاکید کرد: کشت خیار در شهرستان آغاز شده و سطح زیر کشت این محصول در اردستان 10 هکتار با تولید متوسط 15 تن در هکتار خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه