اخبار داغ

نماینده مردم شهرستان های گرمساروآرادان در مجلس شورای اسلامی :

ایوان کی صاحب زورخانه جدید خواهد شد

ایوان کی صاحب زورخانه جدید خواهد شد
نماینده مردم شهرستان های گرمسارو آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل اهمیت ورزش باستانی در شهر ایوان کی شهرستان گرمسار و خلاء وجود یک زورخانه جدید و به روز ایوان کی نیز در سال 97 صاحب یک زورخانه جدید خواهد شد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین  غلامرضا کاتب؛ نماینده مردم شهرستان های گرمسارو آرادان در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گرمسارآنلاین با بیان این مطلب گفت: همزمان با اولین سفر وزیر ورزش و جوانان برای افتتاح زورخانه گرمسار تا چند ماه آینده کلنگ اولین سالن زورخانه ایوان کی نیز به زمین زده خواهد شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین, گرمسارآنلاین ,

نماینده مردم شهرستان های گرمساروآرادان در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: نگاه اصلی در ایجاد سخت افزار حوزه ورزشی برای تمام ابعاد برنامه ریزی خواهیم کرد و ورزش باستانی نیز یک برگه تاریخی و باستانی مهم برای ورزشکاران گرمساری و ایوانکی است  که مورد توجه قرار گرفته است .

,

 کاتب از افتتاح اولین سالن زورخانه گرمسار تا چند هفته آینده خبر داد و  اظهار داشت: در برنامه ریزی ورزشی در شهرستان های گرمسارو آرادان نیز توسعه خانه های ورزش روستایی جزء اولویت های ورزشی شهرستان است .

,

 وی ادامه داد: بخش ایوان کی با توجه به نزدیکی به پایتخت نیاز به زورخانه بزرگ دارند که  زمین مناسب در مکان بسیار خوب مشخص گردید و مقرر شد عملیات اجرایی ساخت زورخانه انجام گردد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه