اخبار داغ

سرپرست تیم اورژانس اعزامی به منطقه حادثه هواپیما در گفتگو با دانا:

نقطه احتمالی سقوط هواپیما که توسط روسیه شناسایی شد هنوز به نیروهای جستجو اعلام نشده است/ منتظر اعلام مدیریت بحران برای نقطه جدید جستجو هستیم

نقطه احتمالی سقوط هواپیما که توسط روسیه شناسایی شد هنوز به نیروهای جستجو اعلام نشده است/ منتظر اعلام مدیریت بحران برای نقطه جدید جستجو هستیم
سرپرست تیم اورژانس اعزامی به منطقه حادثه هواپیما گفت: صبح امروز ارتش با رایزنی هایی که با مقامات روسیه داشته، نقطه ای فرضی از محل سقوط هواپیما را اعلام کرد که هنوز این نقطه از سوی مدیریت بحران به نیروهای جستجو اعلام نشده و به محض اعلام این نقطه از سوی مدیریت بحران نیروها به این منطقه اعزام می شوند.
[

جلال پوران فرد، سرپرست تیم اورژانس اعزامی به منطقه حادثه هواپیما در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص آخرین وضعیت عملیات امداد و نجات در کوه های دنا برای یافتن لاشه هواپیمای تهران_ یاسوج اظهار داشت: عملیات امداد و نجات از صبح امروز آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ادامه افزود: عملیات جستجوی هوایی با توجه به تاریک شدن شب متوقف شده است اما جستجوی زمینی تا زمانی که اثری از لاشه هواپیما یا پیکر عزیزانمان پیدا نشود ادامه خواهد داشت.

,

سرپرست تیم اورژانس اعزامی به منطقه حادثه هواپیما خاطر نشان کرد: وضعیت جوی امروز نسبت به روز گذشته بسیار سخت تر بوده و لحظه به لحظه به تراکم ابرها افزوده می شود؛ باد و طوفان هم مانع بزرگی برای ادامه عملیات جستجو است.

,

پوران فرد با اشاره به اینکه 16 کیلومتر محل احتمالی سقوط هواپیما از طریق آخرین آنتن دهی گوشی های همراه مسافران شناسایی شده بود عنوان کرد: ما نه تنها 16 کیلومتر احتمالی بلکه بسیار بیشتر از آن را مورد جستجو قرار داده ایم اما تا کنون هیچ اثری از هواپیما پیدا نشده است.

,

وی در پایان تصریح کرد: صبح امروز ارتش با رایزنی هایی که با مقامات روسیه داشته، نقطه ای فرضی از محل سقوط هواپیما را اعلام کرد که هنوز این نقطه از سوی مدیریت بحران به نیروهای جستجو اعلام نشده و به محض اعلام این نقطه از سوی مدیریت بحران نیروها به این منطقه اعزام می شوند.

,

گفتگو از سیده راضیه طاهریان

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه