اخبار داغ

وقتی شبکه های رسانه ملی از همدردی با مردم کهگیلویه وبویراحمد جا می ماند / روبان سیاهی که به دل خانواده های داغدار ماند

وقتی شبکه های رسانه ملی از همدردی با مردم کهگیلویه وبویراحمد جا می ماند / روبان سیاهی که به دل خانواده های داغدار ماند
حادثه سقوط هواپیمای تهران - یاسوج موجی از غم و اندوه را کشور به راه انداخته است به طوری که این خبر به عنوان خبر اول شبکه های اجتماعی و سایت های خبری تبدیل شده است و از سوی موجی از پیام های تسلیت را برای کهگیلویه وبویراحمد به همراه آورده است و حتی رهبر معظم انقلاب در خصوص این سانحه پیامی صادر کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از چهارفصل؛ صبح دیروز پرواز هواپیمایی آسمان که از تهران به مقصد یاسوج در حال پرواز بود که بعد از طی مسافتی از رادار خارج و رد حوالی سمیرم با برخورد به کوه سقوط می کند و تا به حال با توجه به تلاش نیروهای امداد و نجات اثری از این سانحه پیدا نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهارفصل,

این حادثه موجی از غم و اندوه را در کشور به راه انداخته است به طوری که این خبر به عنوان خبر اول شبکه های اجتماعی و سایت های خبری تبدیل شده است و از سوی موجی از پیام های تسلیت را برای کهگیلویه وبویراحمد به همراه آورده است و حتی رهبر معظم انقلاب در خصوص این سانحه پیامی صادر کردند.

,

این در حالی است که صدا و سیمای کشور از همراهی و همدردی با خانواده بازماندگان این حادثه بازمانده است و موجی از نارضایتی شهروندان و ساکنان کهگیلویه وبویراحمد را به همراه داشته است که لازم است از صدا وسیما پرسیده شود که چرا با وجود عظمت اندوه این سانحه هنوز به اندازه یک روبان سیاه صداو سیما نقش خود را در همدردی با این بازماندگان ایفا نکرده است.

,

به هر حال این نقدی است که به صدا و سیما وارد است و نیاز است که مسئولین استان نسبت به پیگیری این موضوع که آیا حادثه ای نظیر سقوط هواپیما و کشته شدن 65 نفر از هم استانی ها با  حوادث مشابه با کشته های کمتر چه فرقی می کند؟

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه