اخبار داغ

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل :

ایجاد 30 خانه هلال در روستاهای اردبیل تا 6 ماه آینده

ایجاد 30 خانه هلال در روستاهای اردبیل تا 6 ماه آینده
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: تا 6 ماه آینده 30 خانه هلال با تیم های آموزش دیده ایجاد خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نیریمیز؛ مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل بهرام غیبی امروز قبل از ظهر در یکصدوششمین جلسه هیات مدیره جمعیت هلال احمر استان اردبیل که درمحل هلال احمر نیر تشکیل شده بود اظهار داشت: تا 6 ماه آینده  30 خانه هلال با تیم های آموزش دیده ایجاد خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیریمیز,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در حال حاضر تجهیزات و امکانات اولیه خانه‌های هلال تهیه و تامین شده و تیم‌های خانه‌های هلال نیز تشکیل یافته‌اند و آماده امدادرسانی به مردم هستند تا بتوانند مشکلات و موانع موجود را در زمان بحرانی به حداقل برسانند.

,

غیبی با بیان این که اشاعه آموزش‌های همگانی برای مقابله و رویارویی موثر در برابر حوادث و سوانح طبیعی از اهداف راه‌اندازی خانه‌های هلال است بیان کرد: در خانه‌های هلال به دنبال آموزش مردم در روستاها هستیم و برای تحقق این مهم از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد، چرا که ارتقای سطح آگاهی افراد در مواقع بحرانی می‌تواند بسیار موفق‌تر عمل کند.

,

وی بیان کرد: شعار «هر خانواده، یک امدادگر» با آموزش به اقشار مختلف و از جمله به روستاییان قابل تحقق است و در حال حاضر جمعیت هلال احمر استان اردبیل آماده آموزش به همه اقشار جامعه است تا بتواند سطح مهارتی همگان را به یک سطح برساند.

,

وی درادامه به فعالیت های جمعیت هلال احمر شهرستان نیر هم اشاره کردو گفت: جمعیت هلال احمر شهرستان نیر اولین  شهرستان استان در راستای اجرای طرح خادم شهری  است که درمرحله پایانی است.

,

غیبی درادامه از تکمیل فاز دوم اردوگاه شهدای امدادگر نیر هم خبر داد.

,

دراین جلسه همچنین پیرامون سرمایه گذاری در املاک  جمعیت هلال احمر و راهکارهای جلب مشارکت سرمایه گذاری بحث و تبادل نظر شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه