اخبار داغ

همزمان با شهادت فاطمه زهرا (س)؛

شمیم شهادت در شهر پیچید/ مردم رودبارجنوب به استقبال لاله زهرایی رفتند

شمیم شهادت در شهر پیچید/ مردم رودبارجنوب به استقبال لاله زهرایی رفتند
مراسم استقبال و وداع با لاله گمنام دفاع مقدس با حضور گسترده مردم شهید پرور و مسئولان در حالی در رودبارجنوب برگزار شد که فضای شهر در آستانه سالروز شهادت فاطمه زهرا سلام الله علیها آکنده از حزن و اندوه بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما،مراسم استقبال و وداع با لاله گمنام دفاع مقدس با حضور گسترده مردم شهید پرور رودبارجنوب و مسئولان در حالی برگزار شد که فضای شهر در آستانه سالروز شهادت فاطمه زهرا سلام الله علیها آکنده از حزن و اندوه بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما, رودبار ما,

میدان ورودی شهرستان رودبارجنوب، میعادگاه مردم با شهید گمنام بود؛ آنانی که رفتند تا ادامه دهنده راه حسین علیه السلام باشند و راه فرزند فاطمه سلام الله علیها را بی رهرو نگذارند، این شهدا گمنام و با نشان؛ بر روی زمین اند اما در آسمان ها شهره شدند.

,

امروز در مراسم استقبال از شهدا مردم آمدند تا بگویند راه شهادت بی انتهاست و یاد این شهدا، نه به گمنامی بلکه با نام غیرت و رشادت، در دل هایشان حک شده است.

,

حضور شهدای دوران دفاع مقدس، فضای شهر را آکنده از شمیم عطر شهادت کرد و دل های عاشق که برای مراسم استقبال آمده بودند، تا مسجد ابوالفضل(ع) این شهر، با کاروان عاشقان همراه شد که در این مراسم مردم ولایتمدار و شهید پرور رودبارجنوب با مداحی و مرثیه سرایی مداحان اهل بیت اشک ریختند و ندای لیبک یا زهرا(س) سردادند.

,

گفتنی ست؛ مراسم وداع با لاله بی نشان و مراسم عزاداری حضرت زهرا(س)در شهرستان رودبارجنوب و در جوا دو شهید گمنام این شهرستان برگزار شد.

,

بر این اساس؛ این شهید گمنام در مردهک شهرستان عنبرآباد خاک‌سپاری می‌شود.

, .,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه