اخبار داغ

فرماندار راور:

آغاز پرداخت وام های نوسازی منازل در شهرستان راور

آغاز پرداخت وام های نوسازی منازل در شهرستان راور
فرماندار راور گفت: عطای وام ها ساخت و ساز و نوسازی منازل در شهرستان راور یک فرصت استثنایی است و امید است شهروندانی که در خانه های فاقد استحکام بنا زندگی می کنند نسبت به دریافت این وام ها اقدام کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاروانسرا راور؛ مالک اژدری در رابطه با آخرین وضعیت اعطای وام های ساخت و ساز و نوسازی منازل در شهرستان راور متاثر از زلزله های اخیر به خبرنگار ما گفت: بر اساس بودجه های تخصیص یافته، قرار است در شهرستان راور ۴۵۰۰ واحد مسکونی بازسازی شوند که در شهر راور به هر متقاضی ۴۰ میلیون تومان وام به همراه ۶ میلیون کمک بلاعوض و در روستاها ٣۰ میلیون تومان وام به همراه ۵ میلیون تومان کمک بلاعوض اعطا می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاروانسرا راور,

فرماندار راور بیان کرد: خوشبختانه بر اساس پیگیری های صورت گرفته درصدد افزایش میزان مبلغ وام های اعطایی به هر متقاضی چه در شهر و چه در روستاها هستیم.

,

وی خاطرنشان کرد: این عطای وام ها یک فرصت استثنایی است و امید است شهروندانی که در خانه های فاقد استحکام بنا زندگی می کنند نسبت به دریافت این وام ها اقدام کنند.

,


اژدری به خبرنگار ما گفت: خوشبختانه طی همین چند روز افرادی که پرونده آنها در بنیاد مسکن تکمیل شده است به بانک ها معرفی شده اند و می توانند وام خود را دریافت کنند.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه