اخبار داغ

استاد حوزه علمیه در یادواره شهدای رودآور؛

مدد حضرت فاطمه(س) و امدادهای غیبی در دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست+تصاویر

مدد حضرت فاطمه(س) و امدادهای غیبی در دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست+تصاویر
استاد حوزه های علمیه گفت: مدد حضرت فاطمه(س) و ائمه اطهار(ع) و توسل رزمندگان در دوران مقدس مقدس به این بزرگواران بر کسی پوشیده نیست و با آن امداد های غیبی بود که رزمندگان ما با دستانی خالی در برابر یزیدیان زمانه ایستادگی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رودآور؛ «حجت الاسلام ابوالفضل بهرامی» شامگاه روز گذشته در یادواره شهدای روستای رودآور دشب شهادت حضرت فاطمه(س) با تسلیت این ایام جانسوز، گفت: در قرآن مجید برای شهدا مقام و تعابیر متعددی بیان شده که برای کسانی دیگر به کار نرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودآور,
وی اظهار کرد: شهدا زنده اند و در نزد خدای خود به آن درجه ای رسیده اند که روزی می خورند و چه چیزی بالاتر از این مقام یعنی قرب الهی، همان گونه که در روایات آمده، شهدا حتی در بهشت از خدا می خواهند که به دنیا بازکردند و به طور مجدد برای رضایت خدا توفیق شهادت نصیبشان بشود و این ها همه نشان از منزلت مقام شهید دارد.
,
این استاد حوزه های علمیه افزود: شهدا زنده و ما در حقیقت مرده ایم، آنان به حیات طیبه و پاکی رسیده اند که حتی می توانند شفاعت کننده گناهکاران باشند.
,
 
,
, ,
حجت الاسلام بهرامی با بیان اینکه عزت جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا و مجاهدت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است، تصریح کرد: امروز برخی از ادامه حرکت در مسیر انقلاب دلسرد شده اند، همانند روزی که نزد امام راحل(ره) رفتند و گفتند با دشمن مذاکره کنیم و جواب خون شهدا را چه کسی می دهد؟!
,
وی تأکید کرد: در حالی که امام در آن زمان جمله ای فرمودند با این مضمون که همان کسی که جواب خون های شهدای جنگ صفین و کربلا را می دهد جواب خون شهدای ایران اسلامی را هم می دهد.
,
این استاد حوزه های علمیه در ادامه گفت: مطالعه زندگی شهدا و وصیت نامه های آنان می تواند چراغ راه حرکت همه در مسیر انقلاب باشد و ما امروز به مقام و جایگاه شهدا و جانبازان انقلاب اسلامی خبطه می خوریم.
,
حجت الاسلام بهرامی افزود: مدد حضرت فاطمه(س) و ائمه اطهار(ع) و توسل رزمندگان در دوران مقدس مقدس به این بزرگواران بر کسی پوشیده نیست و با آن امداد های غیبی بود که رزمندگان ما با دستانی خالی در برابر یزیدیان زمانه ایستادگی کردند.
,
 
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه