اخبار داغ

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد:

کلید خوردن دو سؤال نمایندگان از رئیس جمهور در مجلس/ شماره معکوس برای اتمام بررسی لایحه بودجه

کلید خوردن دو سؤال نمایندگان از رئیس جمهور در مجلس/ شماره معکوس برای اتمام بررسی لایحه بودجه
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: دو سوال متفاوت از رئیس جمهور در خصوص موسسات مالی و اعتباری و مشکلات اقتصادی در مجلس پرسیده می شود که می طلبد در دو جلسه جداگانه پاسخگو باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین سید ناصر موسوی لارگانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، در خصوص طولانی شدن روند بررسی لایحه بودجه 97 اظهار داشت: برای اولین بار در بعد از انقلاب و شاید در مجلس کنونی، کلیات لایحه بودجه ای رأی نیاورد، بنابراین بعد از سه روز به کمیسیون تلفیق برگشت و کمتر از 72 ساعت به صحن علنی بازگشت و موافقین، مخالفین و نماینده دولت درباره کلیات لایحه صحبت هایی داشتند و این دلایل موجب طولانی شدن روند بررسی لایحه بودجه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

وی افزود: نمایندگان در بررسی لایحه بودجه به اشکالاتی برخورد کردند که برای معضلاتی مانند آب و هدف مندی یارانه ها که در جامعه مطرح است نیاز به بررسی دقیق تری بود که دوباره به کمیسیون تلفیق ارجاع داده شد تا مجدد بررسی شود.

,

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که یکی از مشکلات اساسی کشور مسائل اقتصادی، تولید و اشتغال است و نمایندگان بحث درآمدی ها را موشکافانه تر نسبت به سال های قبل مورد بررسی قرار داده اند، افزود: پیشرفت در خصوص هزینه ای خوب بوده که 10 تبصره تا کنون به تصویب رسید و اگر با همین روند جلو برود ظرف چند روز آینده پایان خواهد پذیرفت.

,

وی در مورد کلید خوردن سوال از رئیس جمهور در مجلس توسط نمایندگان گفت: درباره موسسات مالی و اعتباری و مشکلاتی که در کشور توسط این موسسات مالی و اعتباری برای سپرده گزاران به وجودآمده قبلا از رئیس جمهور در مجلس سوال پرسیده شده بود که  در این خصوص نمایندگان دولت در روز شنبه 29 بهمن در کمیسیون اقتصادی در چندین ساعت صحبت هایی داشتند.

,

موسوی لارگانی اضافه کرد: نمایندگان مجلس که به نمایندگی از دیگر نمایندگان در جلسه حضور داشتند از صحبت نمایندگان دولت قانع نشدند بنابراین در ادامه همان بررسی ها، جلسه دیگری برگزار شد که در آن تعدادی از نمایندگان اصرار بر ادامه سوال از رئیس جمهور دارند تا برای جواب در صحن علنی حاضر شود.

,

وی با اشاره به طرح سوال دیگری توسط ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس گفت: سوال دیگری در خصوص مباحث اقتصادی و مشکلات آن نیز طرح شده که امضاهای کامل را از نمایندگان گرفته است اما از آن جا که دو سوال متفاوت از رئیس جمهور پرسیده می شود بنابراین ایشان در یک جلسه نمی توانند در خصوص هر دو موضوع پاسخگو باشند و می طلبد در دو جلسه جداگانه مورد بررسی قرار بگیرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه