اخبار داغ

اتاق شیشه‌ای تنها چندماه دوام داشت

اتاق شیشه‌ای تنها چندماه دوام داشت
شورای شهر قائم‌شهر در مصوبه‎ای غیرقانونی جلسات خود را غیرعلنی کردند و شعارهای انتخاباتی خود مبنی بر اتاق شیشه‌ای را به فراموشی گذاشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قائم آنلاین، اعضای محترم شورای شهر قائم‌شهر، خداقوت ویژه بابت مصوبه‌ی ناگهانی و بدون بحث در صحن شورا که از ورود خبرنگاران بعنوان چشمان بیدار ملت به صحن شورای شهر جلوگیری کنید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , قائم آنلاین,

افرادی که مدعی اتاق شیشه ای بودند، زیر مصوبه برگزاری جلسات غیرعلنی آن را امضا کردند و خواستار جلسه بدون حضور خبرنگاران شدند.

جای سوال اینجاست که چگونه می‌شود مصوبه‌ای بدون بحث در شورا، در صورتجلسه نوشته شود و برخی اعضا زیر آن از عدم مطرح شدن در جلسه را یادداشت کنند.

جای سوال است که چه چیزی قرار است در این ایام پایان سال مطرح شود که اعضای شورا می‌خواهند جلسات علنی را به غیرعلنی تبدیل کنند و از حضور خبرنگاران جلوگیری کنند.

همچنان پوسترهای تبلیغاتی برخی از اعضای شورای شهر با شعار اتاق شیشه‌ای بر دیوارهای شهر نصب شده است و مردم دروغ بزرگ آنها را می‌بینند افرادی که شورای چهارم را بابت عملکردشان نقد و سرزنش می‌کردند، اکنون کارنامه عملکردی خود را نگاه کنند که در این مدت کوتاه نمره مردودی از شهروندان گرفتند.

شورای شهر، که نه از لحاظ عملکرد فرهنگی، نه از لحاظ عمرانی و نه از لحاظ اقتصادی و اجتماعی فعالیت و تغییری در شهر ایجاد نکرد و تنها چیزی که از اتاق شورا بیرون می‌آید تصاویر شیک و کت و شلواری اعضای آن بهمراه مصوبه‌های بی عمل است که تنها برای شوآف سیاسی است.

طبق قانون کلیه جلسات شورا باید علنی باشد و خبرنگاران بعنوان چشمان بیدار شهروندان در جلسه حضور داشته باشند، حال این مصوبه از صحن شورا خارج می‌شود و امیدواریم کمیته انطباق در این موضوع ورود کند.

جلساتی که خبرنگاران حضور داشتند، خروجی‌اش چیزی است که اکنون در شهر می‌بینید، که بدنبال به تاراج گذاشتن شهر هستند از پارکینگ‌ها با حجم 10 خودرو گرفته تا حراج کارخانه نساجی شماره یک و حتی در گذشته فاجعه عظیم پروژه نگین شمال به وجود آمد، اما اکنون که از حضور خبرنگاران جلوگیری می‌شود باید دید که قرار است چه فاجعه‌ای رخ دهد.

باید دید که نزدیکان کدام افراد جذب شهرداری می‌شوند یا اینکه چه کسی زمین بستگان خود را به پارکینگ تبدیل می‌کند و یا اینکه چه کسی بر طبقات مجتمع‌های تجاری خود اضافه می‌کند، یا اینکه زمین خود را به بهانه محل فروش دام به شهرداری می‌فروشد یا اینکه پیروز مناقصه زباله‌های شهرداری می‌شود و یا اینکه بیلبوردهای شهری را به نزدیکانش واگذار می‌کند و هزاران "یا"ی دیگر که قطعاً زمان، طبل رسوایی را به صدا در خواهد آورد.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه