اخبار داغ

با حضور مردم انقلابی خلخال؛

مراسم شبی با شهدا در مصلی خلخال برگزار شد/تصاویر

مراسم شبی با شهدا در مصلی خلخال برگزار شد/تصاویر
با حضور مردم شهید پرور خلخال مراسم شبی با شهدا در مصلی حضرت آیت الله خامنه ای خلخال برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ازناو دیشب و با حضور مردم انقلابی و شهید پرور شهرستان خلخال و جمع کثیری از خانواده معطم شهدا و ایثارگران  و مسئولین مراسم شبی با شهدا در مصلی حضرت آیت الله خامنه ای خلحال با حضور طاهر و طیب شهید بزرگوار شهید گمنام  برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ازناو,

در اولین بخش برنامه یکی ازیادگاران هشت سال دفاع مقدس در خصوص مظلومیت شهدا، نحوه تفحص شهدا و رشادت شهدا به خاطره گویی پرداخت.

,

همچنین در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین امیر رشتبری با قدردانی از مردم ولایت مدار و شهیدپرورشهرستان خلخال با گرامیداشت یاد وخاطره شهداو شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) شهدا را اعتبار جامعه اسلامی عنوان وگفت: حفظ طریق شهدا وادامه راه آنها وظیفه امروز ماست.

,

وی سعادت حضور پیکر مطهر این شهید را نصیب مردم خلخال دانست و گفت: این شهید با افتخار در دل مردم خلخال جای گرفت و این مردم قطعا با ولایت مداری وتاسی از شهدا ، و این شهید گمنام حافظ دستاورد امام (ره) و شهدا خواهند بود.

,

در گوشه ای دیگر از مصلی حضرت آیت الله خامنه ای مادران و خواهران شهدا دور تابوت شهید گمنام حلقه زدند واشک ماتم ریختند.

,

امروز هر فرد کنار این تابوت شهید گمنام نشست زمزمه ای خاص ونجوایی با شهید گمنام داشت اشک ها درچشم ها حلقه شده بود و به یاد این شهید 16 ساله عملیات خیبر سوز دل جاری شد.

,

مدیحه سرایی و سوگواری خادمین الشهدا و مردم شهرستان خلخال در غربت این شهید گمنام از دیگر بخش های این مراسم شبی با شهدا بود.

,

عکس : امیر رضا شریفی از خلخال

,

 

,
,
,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,

 انتهای پیام / خلخال

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه