اخبار داغ

از 30 بهمن 96؛

سینمای تایباد در لیست سینماهای کشور قرار گرفت

سینمای تایباد در لیست سینماهای کشور قرار گرفت
مدیر تنها سینمای تایباد گفت: سینما قدس تایباد به صورت رسمی در لیست سینماهای کشور قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حیدر کریم زاده، مدیر سینماقدس تایباد صبح امروز در گفتگو با تایبادخبر عنوان کرد: با توجه به هماهنگی های به عمل آمده توسط شهردار هنردوست تایباد و پیگیری های انجام شده، سینما قدس تایباد از ۳۰ بهمن ماه ۹۶ به صورت رسمی در لیست سینماهای کشور قرار گرفت و در نامه ای از طرف سینما حرفه ای کشور به کانون موسسات پخش فیلم معرفی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تایبادخبر,

 

,

وی افزود: از این تاریخ به بعد شاهد نمایش فیلم های روز کشور در سینمای شهرمان خواهیم بود و در همین راستا از شب جمعه فیلم کمدی «دخترعمو پسرعمو» که در تمام کشور در حال نمایش است، در سینما قدس تایباد اکران خواهدشد.

,

 

,

کریم زاده ضمن اشاره به اینکه سینما و فیلم یک امر فرهنگی است، ابرازکرد: از تمامی مردم هنر دوست شهر عزیزمان تایباد دعوت می شود جهت تماشای فیلم فوق به سینما مراجعه نمایند.

,

 

,

مدیر تنها سیتمای تایباد گفت: سینما در جهان به عنوان یک صنعت فرهنگی شناخته می شود و برای تقویت این صنعت، حمایت مردم فرهنگ دوست و فرهنگ پرور از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

,

 

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: پرداخت کمترین هزینه بلیط در تایباد  (پنج هزارتومان) می تواند علاوه بر حمایت فرهنگی از این هنر جهانی، موجبات ارائه خدمات بیشتر در این حوزه به شهروندان، و تهیه فیلم های روز را فراهم آورد.

,

 

,

در پایان این گفتگو مدیر سینما قدس تایباد از مردم و صاحب نظران خواست جهت تقویت فرهنگ سینما و فیلم دیدن، نظرات خود را به این مدیریت مستقر در ‌شهرداری تایباد ارائه نمایند.

,

 

,

لازم به ذکر است که سینمای تایباد در سال ۹۵ پس از سالها دوباره راه اندازی شد، اما فعالیت خود را از چندماه قبل بصورت جدی آغاز کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه