اخبار داغ

همزمان با شب شهادت حضرت زهرا(س)؛

مراسم شبی با شهدا در آشتیان/از نجواهای عاشقانه تا تجدید بیعت با شهدا+عکس

مراسم شبی با شهدا در آشتیان/از نجواهای عاشقانه تا تجدید بیعت با شهدا+عکس
مردم ولایی و همیشه در صحنه آشتیان در مراسم شبی با شهدا بیعتی دوباره با آرمان والای شهدا و انقلاب اسلامی بستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر آشتیان؛ همزمان با شب شهادت حضرت زهرا(س)؛ مردم ولایی و همیشه در صحنه آشتیان در مراسم شبی با شهدا بیعتی دوباره با آرمان والای شهدا و انقلاب اسلامی بستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر آشتیان, بیعتی دوباره با آرمان والای شهدا و انقلاب اسلامی,

پیر و جوان، طلبه و دانشجو با چشمانی اشکبار و خیس به استقبال شهدا آمدند، اشک بر گونه هایشان می غلطید، چفیه هایشان را متبرک به تابوت شهدا کرده و نجوایی با شهدا می کنند.

,

اینجا افراد، عجیب دلدادگی دارند و نسل جدید انقلاب اشتیاق بیشتری از سایرین برای وصال به تابوت این شهدا را دارند و آمده اند تا بار دیگر تجدید بیعت کنند که راه شهدا را ادامه می دهند.

,

 شهدا چراغ راه هدایت چراغ راه هستند

,  شهدا چراغ راه هدایت چراغ راه هستند,  شهدا چراغ راه هدایت چراغ راه هستند,

غلامرضا نیشابوری، امام جمعه آشتیان در این مراسم با اشاره به جایگاه والای شهدا گفت: شهدای گمنام سفیران آزادی، ایثار و دفاع از ارزش های انقلاب هستند.

,

وی افزود: شهدا چراغ راه هدایت هستند، آن ها با حرکت در خط ولایت به همه شعارها و آرمان ها انقلاب اسلامی عمل کردند و راه صد ساله را یک شبه پیمودند.

,

نیشابوری بیان کرد: طبق وصیت نامه و سخنان شهدا، ایستادگی روی مواضع اصولی اسلام و انقلاب و دفاع از آرمان های نظام و توجه به فرامین رهبری و ولی فقیه مهمترین خواسته شهدا از مردم است.

,

امام جمعه آشتیان با اشاره به تشیع شهدای گمنام در نقاط مختلف کشور بیان کرد: شهدای گمنام گل‌هایی هستند که در هر مکانی جا که حاضر شوند فضای آن منطقه را معطر می‌کنند، امروزه برخی در تلاش‌اند  هستند که یاد، نام و راه شهادت و شهیدان را به فراموشی بسپارند، اما احیای نام شهدا و تجلیل از آن ها وظیفه‌ای بزرگ است.

,

مراسم تشییع و تدفین این شهدای گمنام امروز اول اسفندماه، همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در آشتیان برگزار می شود.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه