اخبار داغ

فرماندار قائم‎شهر جبران کرد

فرماندار قائم‎شهر جبران کرد
فرماندار قائم‎شهر پس از خبر انتقاد از عدم تبریک مسئولان به موفقیت علی علیپور مهاجم قائم‎شهری تیم ملی ایران، پیام تبریک خود را صادر و اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قائم آنلاین، فرماندار قائم‌شهر در واکنش به مطلب "علیپور قهرمان در ورزش، پهلوان در اخلاق و مسئولین در خواب زمستانی!" پایگاه خبری قائم‎آنلاین، این انتقاد را بر خود وارد دانست و از رسانه‌های شهرستان، که همواره با انتقاد سازنده خود کمک رسان مسئولان هستند، قدردانی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قائم آنلاین,

مهدی محمدی فرماندار قائم‌شهر با بیان اینکه عکس العمل‌های شایسته علی علیپور پس از به ثمر رساندن گل‌هایش در نشان دادن تمثال مبارک شهدا، به تماشاچیان و میلیون‌ها بیننده تلویزیون بسیار تاثیرگذار است گفت: گاهی ورزشکاران ما، که الگوی بسیاری از جوانان این مرز و بوم هستند، با رفتار شایسته‌ای که از خود نشان می‌دهند کاری می‌کنند که سال‌ها برخی از دستگاه‌های فرهنگی کشور باید برایش وقت و برنامه‌ریزی کنند.

وی با اشاره به دعوت این ورزشکار با اخلاق به اردوی تیم ملی فوتبال در راه جام جهانی روسیه گفت: این حق آقای گل فوتبال ایران و پسر خوب قائم‌شهر بود و اینجانب این موفقیت را به ایشان، خانواده، اهالی خوب قراخیل و مردم ورزش دوست قائم‌شهر تبریک عرض می‌کنم.

محمدی اظهار امیدواری کرد با حضور نهایی این فوتبالیست با اخلاق در جام جهانی روسیه شاهد به ثمر رسیدن گل‌های شادی‌بخش و نمایش زیبای تقدیم آنها به سردمداران فرهنگ ایثار و شهادت در مقابل دیدگان جهانیان باشیم.
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه